رئیس مجلس آمریکا با روس ها دیدار نمی کند

رئیس مجلس آمریکا با روس ها دیدار نمی کند
پنج‌شنبه 14 شهريور 1392 - 10:57

العالم - رئیس مجلس نمایندگان آمریکا درخواست یک هیئت پارلمانی روس برای گفت وگو درباره بحران سوریه را رد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، جان بینر رئیس جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا که موافق حمله نظامی به سوریه است، درخواست سفارت روسیه در واشنگتن برای دیدار با یک هیئت پارلمانی روس و گفتگو درباره بحران سوریه را رد کرد.

این هیئت با موافقت ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای گفتگو با اعضای کنگره آمریکا و متقاعد کردن آنها به مخالفت با حمله نظامی به سوریه هفته آینده به واشنگتن سفر خواهند کرد.

این هیئت با نمایندگانی از هر دو حزب آمریکا دیدار خواهند کرد.

جان بینر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا سوم ماه اوت با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در قالب هیئتی از رهبران کنگره دیدار کرد. این دیدار پس ازآن انجام شد که اوباما تصمیم حمله به سوریه را به کنگره ارجاع داد.

بینر پس از دیدار با اوباما در کنفرانسی خبری گفت که از خواسته اوباما برای حمله نظامی به سوریه حمایت خواهد کرد. موافقت بینر جمهوری خواه که مجلس نمایندگان تحت ریاست وی، اکثریت جمهوری خواه هستند و با سیاست های اوبامای دموکرات تفاوت ها و اختلافات فاحشی دارند، در نوع خود جالب به نظر می رسد.

قرار است کنگره آمریکا درخواست اوباما برای حمله به سوریه را به رای بگذارد.روسیه بارها به واشنگتن درباره حمله یکجانبه بدون موافقت شورای امنیت هشدار داده است.

پربیننده ترین خبرها