بدون اشاره به رفتار دولت مصر:

هنیه: سلاح مقاومت فقط دشمن صهیونیستی را نشانه رفته است

هنیه: سلاح مقاومت فقط دشمن صهیونیستی را نشانه رفته است
جمعه 22 شهريور 1392 - 21:48

العالم - اسماعیل هنیه رییس دولت حماس در غزه با تاکید بر آشتی ملی در فلسطین، گفت: كابينه حماس از هر اقدامي كه به تقويت همبستگي ملي بر اساس پايبندي به اصول و آرمان هاي ملي فلسطينيان مي انجامد، حمايت مي كند.

به گزارش شبکه خبری العالم، اسماعيل هنيه" در خطبه هاي نماز جمعه در مسجد "بلال بن رباح"در  شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه با اشاره به اقدامات صهیونیست ها در زمينه يهودي سازي قدس و ورود بي وقفه يهوديان تندرو به مسجد الاقصي بر لزوم حمايت از فلسطينيان ساكن بيت المقدس در مصاف با سياست هاي يهودي سازي شهر قدس تاكيد کرد.

به نوشته مرکز اطلاع رسانی فلسطین وي با تاکید بر این که سلاح مقاومت فقط دشمن صهيونيستي را نشانه رفته است، اظهار داشت: دولت فلسطين هرگز از مقاومت دست نخواهد كشيد، زيرا مقاومت پشتوانه راهبردي فلسطينيان در مصاف با رژيم صهيونيستي به شمار مي رود.

به گزارش مركز اطلاع رساني فلسطين، هنیه همچنین افزود: اين دولت براي كاهش مشكلات شهروندان فلسطيني گام هايي را خواهد برداشت و از آنان در مقابله با بحران ناشي از تشديد محاصره نوار غزه حمايت خواهد كرد.

وی همچنین با اشاره به خط مشی دولت متبوعش در مسایل دیگر کشورها، تصریح کرد: دولت فلسطین و گروه هاي مبارز این کشور بر مشي عدم مداخله در امور داخلي كشورهاي عربي پايبند هستند.

 رییس دولت حماس در غزه با اشاره به حمله اي كه منجر به ويراني تعدادي از تونل هاي مرزي میان غزه و مصر گرديد، افزود: دولت وی پيامدهاي حمله ارتش مصر به صحراي سينا و همچنین ویرانی تونل های مرتبط را دنبال مي كند.

وي در خاتمه تاکید کرد: ما تا آزادي مقدسات از لوث اشغالگران صهيونيست در كنار ملت مان خواهيم ايستاد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها