بزرگترین مانور هوایی صهیونیستها همزمان با توافقنامه ژنو

بزرگترین مانور هوایی صهیونیستها همزمان با توافقنامه ژنو
يکشنبه 10 آذر 1392 - 22:31

رژیم صهیونیستی همزمان با توافقنامه هسته ای ژنو، بزرگترین مانور هوایی خود را با مشارکت جنگنده های آمریکایی در آسمان فلسطین اشغالی برگزار کرد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال 10 رژیم صهیونیستی اظهار داشت: " 60 فروند جنگنده اف 15 و اف 16 و تورنادو در بزرگترین مانور هوایی اسرائیل در پایگاه هوایی عوفدا در صحرای نقب،  تمرین نظامی برگزار کردند."
سرگرد "عمیت" معاون فرمانده اسکادران اف 15 در این باره به گزارشگر کانال 10 این رژیم گفت: "ارتقای عملکرد نیروی هوایی و تبادل اطلاعات در این زمینه با دوستان ما در دیگر نقاط جهان هدف اصلی این مانور است. ما با یاری دوستان اسرائیل برای هر سناریوی احتمالی و هر عملیاتی آماده هستیم. در این مانور به ترتیب جنگنده های دشمن هدف قرار گرفت و سپس موشکهای پدافند هوایی دشمن فرضی منهدم شده و سپس سایتهای نظامی آن هدف حملات جنگنده های اسرائیلی قرار گرفت."
گزارشگر کانال ده رژیم صهیونیستی ادامه داد: "بدون شک در این مانور نام ایران بعنوان دشمن فرضی اسرائیل در ذهنها تداعی می شود. برغم اینکه روابط دیپلماتیک اسرائیل و آمریکا در بهترین شرایط خود نیست اما همکاریهای این دو جانبه در زمینه فناوری های نظامی همچنان ادامه دارد. و جنگنده های اسرائیلی با جنگنده های آمریکایی باهم به پرواز درآمدند."
"دان شاپیرو" سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی که برای مشاهده مانور عازم منطقه شده بود، به زبان عبری به گزارشگر کانال ده رژیم اشغالگر گفت: "جنگنده های ما در این مانور تجربیات جدیدی کسب می کنند. ما هماهنگیها و همکاریهای امنیتی لازم را بطور روزانه میان ارتش اسرائیل و آمریکا انجام می دهیم."
گزارشگر کانال 10 رژیم اشغالگر گفت: "جنگنده های اسرائیلی و آمریکایی خود را برای عملیات مشترک در خاورمیانه آمده می کنند. نه تنها نیروی هوایی بلکه نیروی دریایی هر دو طرف همکاریهای خود را تقویت کردند. آدمیرال "جاناتان گرین هارد" فرمانده نیروی دریایی آمریکا طی چند روز گذشته در اسرائیل بود."
وی افزود: "علی رغم توافقهای مرحله ای در ژنو، نیروی هوایی ارتش اسرائیل در صورت به بن بست رسیدن همه راهکارها خود را برای عملیات نظامی علیه ایران آماده می کند."

پربیننده ترین خبرها