تروریست ها سر سه شهروند سوری را بریدند

تروریست ها سر سه شهروند سوری را بریدند
چهارشنبه 27 آذر 1392 - 19:46

تروریست های مسلح وابسته به عربستان سعودی که هفته گذشته وارد شهرک کارگری و صنعتی عدرا در حومه دمشق شده بودند، در جنایتی دیگر سر سه شهروند دیگر سوری را بریدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم در حالی که شبکه های خبری الجزیره و العربیه تلاش می کنند با بزرگ نمایی در مورد تحولات حلب، از جنایت سازمان یافته تروریست های القاعده در حومه دمشق خودداری کنند، ابعاد این جنایت ها چنان بوده که دیده بان حقوق بشر سوریه - وابسته به سرویس اطلاعاتی انگلیس - را هم واکنش کرده است.

این دیده بان که دفترش در لندن است و معمولاً تلاش دارد تا اخبار جنایت تروریست ها را پوشش ندهد، پس از چند روز با بازنشر تصویری که گروهک های مسلح آن را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند، گزارش داد که گروهک داعش، سر سه شهروند علوی سوریه را از تن جدا کرده است.

رسانه هایی که از نزدیک تحولات سوریه را در اطراف دمشق دنبال می کنند، می گویند بیش از یکصد نفر پس از ورود گروهک های تروریستی سر بریده شده، در آتش سوزانده شده و یا اینکه تیرباران شده اند که در میان آنها از همه طوایف لبنان حضور دارند.

خشونت تروریست های وابسته به القاعده که از طرف عربستان سعودی، ترکیه و قطر حمایت مالی و تسلیحاتی می شوند، پس از پیروزی های ارتش سوریه در رشته کوه القلمون در شمال سوریه روی می دهد که در طی آن شهرها و روستاهای این مناطق یکی پس از دیگری از وجود این گروهک های تروریستی پاکسازی شده و امنیت به آنها باز گشته است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها