اختلاف در ائتلاف حاکم رژیم صهیونیستی

اختلاف در ائتلاف حاکم رژیم صهیونیستی
پنج‌شنبه 28 آذر 1392 - 12:39

العالم - درخواست نتانیاهو برای داشتن کاخی نظیر کاخ سفید در اراضی اشغالی و هواپیمای مجلل شخصی نظیر رؤسای جمهوری آمریکا و حقوق بسیار بالای اعضای خانواده اش، اختلافات شدیدی میان ائتلاف اشغالگران ایجاد کرده است.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری العالم، "اودی سیگل" گزارشگر کانال 2 تلویزیون اسرائیل با طرح این سؤال که "آیا درست است دولت اسرائیل میلیونها شیکل برای ساخت کاخ جدید نخست وزیر و خرید هواپیمای شخصی برای او هزینه کند؟" گفت: در پی انتقاد های مردم از ولخرجیهای نتانیاهو در بحبوحه بحران اقتصادی اسرائیل، کمیسیونی برای بررسی این موضوع تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه انتقاد های بسیاری در خصوص ولخرجیهای خانواده نتانیاهو مطرح شده است، افزود : نتانیاهو سرگرم عیاشی است و فشارهای وارد بر طبقات آسیب پذیر جامعه در نتیجه مالیات گزاف و درآمدهای پایین را لمس نمی کند.

این مسأله اختلافات میان نتانیاهو و یائیر لاپید وزیر دارایی را تشدید کرد.

وی افزود: مسأله کمیسیون سیاستهای خارجی و امنیت یکی دیگر از موضوع های مورد اختلاف نتانیاهو و لاپید است  که می تواند عامل تهدید کننده برای ائتلاف حکومتی باشد.

وی گفت: اعضای ائتلاف حاکم می گویند در صورتی که لاپید با تمام طرحهای پیشنهادی نتانیاهو مخالفت کند، زمینه را برای صعود حریدیمها به ائتلاف حکومتی میسر می سازد.

پربیننده ترین خبرها