ویدیو؛ داعش مردم مصر را به جهاد فراخواند

يکشنبه 8 دی 1392 - 21:57

عناصر وابسته به گروه تروریستی موسوم به "دولت اسلامی عراق و شام" (داعش) با ارسال پیامی که از طریق سایت یوتیوب آن را به اشتراک گذاشتند، از مردم مصر خواستند برای اجرای شریعت الهی به جهاد فی سبیل الله روی بیاورند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، فرد موسوم به ابومسلم المصری که قاضی به اصطلاح "دادگاه اسلامی" در حلب است، گفت: من و همقطارانم به عنوان گروهی از مصریان ترجیح دادیم که بعد از انقلاب از مصر هجرت کنیم چرا که انقلاب چیزی را تغییر نداد و حکومت طاغوتی به بعد از انقلاب هم کشیده شد و ما که یاوری برای دفاع از برپایی دولت اسلامی نداشتیم، برای اعتلای کلمه الله و اجرای شریعت الهی برروی زمین مهاجرت کردیم.

وی افزود: وقایع موجود ثابت کرد که تجربه دموکراسی در مصر هرگز روی موفقیت را نخواهد دید و فتوای علما و مشایخی که به جایز بودن ورود دموکراسی به عرصه برای رسیدن به اسلام از طریق صندوق های رای فتوا دادند، در گمراهیِ آشکار هستند، زیرا فتوا باید مستند به علم به حکم شرعی و علم به واقعیت زمانه باشد.

المصری این فتوا را یک بازی سیاسی برای رسیدن به اهداف عده ای خاص و دست یابی به امنیت شخصی و عدم لزوم به فداکاری در راه دین برشمرد و گفت: اسلام با رای دادن و انتخاب اشخاص معین در مصر حاکم نخواهد شد بلکه فقط با جهاد سخت و طولانی مدت شریعت را می توان حاکم کرد.

وی همچنین افزود: من از مردان صادق مصری می خواهم به فریضه جهاد که هم اکنون بر آنان واجب عینی شده بدون هیچ ترس و نگرانی روی بیاورند، زیرا هرگز راضی نخواهند شد که تجربه پیشین تحت عنوان جدید یا نوع حکومتی جدید برایشان تکرار شود. پس به ما بپیوندید تا همگی کافران را به کمین بنشینیم.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها