هشدار سوریه به کسانی که بذر تروریسم می‌کارند

هشدار سوریه به کسانی که بذر تروریسم می‌کارند
دوشنبه 23 دی 1392 - 12:22

معاون وزیر امور خارجه سوریه گفت، سرنوشت سوریه به دست مردم این کشور است و کسانی که در این کشور بذر تروریسم می کارند، در کشور خود جز کشتار و ویرانی چیز دیگری درو نخواهند کرد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "فيصل مقداد" در مراسم تودیع "روبرتو عواد" سفیر آرژانتین در پایان دوره مأموریتش در دمشق، اظهار داشت: آمریکا، عربستان، فرانسه و کشورهای اروپایی سیاستهای دو گانه در قبال سوریه اتخاذ می کنند؛ این کشورها مدعی مبارزه با تروریسم و ظلم و ستم هستند، درحالیکه از تروریست ها در سوریه حمایت می کنند.
وی گفت: چند روز دیگر با توصیه های بشار اسد رئیس جمهوری سوریه به نشست ژنو خواهیم رفت و دراین نشست صرفا گفته ها و توصیه های بشار اسد را مطرح خواهیم کرد و بالاتر از آن حرفی زده نخواهد شد.
فیصل مقداد با بیان اینکه دمشق از ابتدا حامی راه کار مسالمت آمیز برای بحران سوریه بوده است، تاکید کرد که همه سوری ها باید درباره آینده و سرنوشت کشورشان بحث و تبادل نظر کنند و دراین باره تصمیم بگیرند و اجازه ندهند کسانی که چشم طمع به تاریخ و سرزمین سوریه دوخته اند، درباره سرنوشت سوریه تصمیم گیری کنند.
معاون وزیر خارجه سوریه ابراز امیدواری کرد که سفیران و نمایندگان دیپلماتیک خارجی در سوریه، واقعیت اوضاع در سوریه را در کشورهایشان منعکس کرده باشند.
مقداد دراین دیدار از تلاش‌ها و موفقیت‌های سفیر آرژانتین در دمشق در تقویت روابط سوریه با این کشور قدردانی و بر تمایل سوریه برای ادامه این روند تاکید کرد.
سفیر آرژانتین در دمشق نیز بر موضع کشورش از زمان شروع بحران در سوریه مبنی بر دخالت نکردن در امور کشورهای دیگر و پیش نگرفتن سیاست دوگانه و محکوم کردن تروریسم و اقدامات تروریستی ضد هرکشوری تاکید کرد.
وی ابراز امیدواری کرد که صلح و امنیت و ثبات هرچه سریعتر به سوریه بازگردد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها