تصاویری از داخل سوریه برخلاف تبلیغات رسانه‌ای

يکشنبه 20 بهمن 1392 - 11:07

برخلاف ادعای رسانه‌های حامی مخالفان و گروه‌های مسلح ، مبنی بر نارضایتی مردم سوریه از ارتش و نظام این کشور، مناطق مختلف سوریه دیروز صحنه تظاهرات گسترده مردمی در حمایت از ارتش و دولت و اعتراض به تروریستها و حامیان عربی و غربی آنان بود.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، مردم سوریه عصر دیروز در مناطق "الغزلانیه"، "نهرالعیشه"، "المیدان"، "بیادر نادر"، "الدحادیل"، "بساتین الرازی"، و "الصبوره" تظاهرات کردند.
شهروندان سوری با حمل پرچم کشور خود و ابراز علاقه به ارتش و سرزمینشان، مخالفت خود را با تجاوزگری تروریستها و تکفیریها که از سوی شیخ نشین‌های نفتی عرب و کشورهای وابسته به غرب و استعمار حمایت می شوند، اعلام کردند.
در روستای الغزلانیه در غوطه شرقی دمشق نیز مردم با ریختن به خیابانها و اعلام حمایت از ارتش و دولت، دروغ بودن ادعاهای رسانه‌های حامی تروریسم را برملا کردند.
اهالی مناطق نهر عیشه، المیدان، بیادر نادر، الدحادیل در شهر دمشق نیز با شرکت در تظاهراتی گسترده، بر اهمیت و ضرورت وحدت ملی و مخالفتشان با تروریسم تأکید کردند. شرکت کنندگان در این تظاهرات با حمل پرچم کشورشان و بشار اسد رئیس جمهور سوریه از مواضع هیأت سوریه در نشست ژنو 2 حمایت کردند.
هزاران نفر از مردم منطقه "بساتین الرازی" و شهر "الصبوره" هم با برگزاری تظاهرات از جانفشانی‌های نیروهای ارتش در مقابله با تروریسم قدردانی کردند.
در شهر "حمص" نیز مردم با برگزاری تظاهرات گسترده در منطقه "القواص" حمایت خود را از ارتش کشورشان اعلام کردند.

پربیننده ترین خبرها