غافلگیر شدن تروریستها در جوبر + فیلم

چهارشنبه 10 ارديبهشت 1393 - 18:54

نیروهای ارتش سوریه در عملیاتی ویژه از 3 محور به افراد مسلح مستقر در "جوبر" واقع در ریف دمشق حمله کردند و شماری از تروریست های وابسته به گروه های موسوم به "جنود الشام" و "جبهه النصره" را به هلاکت رساندند.

به گزارش خبرنگار العالم در سوریه، در حالی که عملیات نظامی در منطقه "الملیحه" در "غوطه شرقی" علیه تروریست های مسلح ادامه داشت، ارتش سوریه بدور از چشم رسانه ها، نیروهای خود را بسیج کرد تا منطقه جوبر را که به منطقه تونل ها معروف است، به طور کامل از وجود تروریست ها پاکسازی کند.

خانم "دارین فضل" خبرنگار العالم  گزرش داد:این عملیات از 3 محور برای حمله به 5 هدف در عمق "جوبر" آغاز شد. در ابتدا گروه های مسلح هدف قرار گرفتند و سپس توپخانه ارتش مواضع متعدد تروریست ها را هدف قرار داد که در نتیجه آن شمار زیادی از افراد مسلح وابسته به گروه های تروریستی موسوم به "جنود الشام"، "جبهه النصره" و گروه "هارون الرشید" به هلاکت رسیدند.

همچنین در این عملیات یک ساختمان در منطقه "نفیسه" که تروریست های النصره در آن مستقر بودند، ویران شد و تمامی افراد مسلح مستقر در آن به هلاکت رسیدند.

نیروهای ارتش سوریه عملیات جوبر را با وجود تمام مشکلات و موانع از جمله ساختمان های بمب گذاری شده و حفر تونل های متعدد به دست تروریست ها، با موفقیت به پایان رساندند.

"حسن الحسن" کارشناس نظامی سوری به خبرنگارالعالم گفت: گروه های مسلح گمان می کردند که ارتش بعد از پاکسازی الملیحه به سمت جوبر حرکت خواهد کرد و به همین علت تمام توان خود را در محور الملیحه متمرکز کرده بودند، اما ارتش در اقدامی غافلگیر کننده عملیات جوبر را آغاز و خسارت سنگینی به تروریست ها وارد کرد.

نیروهای ارتش سوریه همزمان در جبهه های متعدد دیگری در غوطه شرقی در امتداد "جبهه الملیحه" تا "عین ترمه"، "زمالکا"، "زبدین"، "صقبا"، "دیر العصافیر" و "دوما"، ترویست ها را هدف قرار دادند.

هدف اصلی از عملیات ارتش در دو منطقه جوبر و الملیحه تامین امنیت دمشق در مقابل حملات خمپاره ای تروریست ها در مدت زمان قبل از انتخابات پیش رو است.

30-4- 15:30

 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها