تلاش ناکام تروریستها در قنیطره و درعا

تلاش ناکام تروریستها در قنیطره و درعا
پنج‌شنبه 11 ارديبهشت 1393 - 13:07

العالم - گروه های تروریست فعال در سوریه از یک هفته پیش تاکنون در صدد هستند مناطقی در حد فاصل شهر قنیطره (جنوب غرب) تا شهر درعا (جنوب) را تصرف کنند کنترل کامل این منطقه را به دست بگیرند.

درعا مهمترین پایگاه گروه های تروریستی محسوب می شود زیرا در این شهر از کمک سرویس های اطلاعاتی آمریکا و عربستان و دریافت تجهیزات نظامی برخوردار هستند و آموزش نظامی نیز می بینند.

گروه های تروریستی دو روز پیش مناطقی را در مرز سوریه با اراضی اشغالی 1948 (رژیم صهیونیستی) تصرف کردند و در تعدادی از مناطق استان قنیطره با ارتش درگیر شدند و طبق اعلام منابعی در ارتش سوریه ؛ توپخانه رژیم صهیونیستی به مدت 3 روز متوالی از مواضع تروریست ها پشتیبانی می کرد و مانع حمله ارتش به این مواضع می شد.

روزنامه رأی الیوم به نقل از این منابع نوشت : هماهنگی تنگاتنگی بین گروه های تروریستی و ارتش اسراییل در امتداد مرزهای سوریه و اسراییل وجود دارد.

رأی الیوم پیشتر به نقل ازمنابع خبری وابسته به مخالفان سوری مقیم استانبول نوشته بود : آمریکا ، اسراییل و عربستان توافق کرده اند که مانع حمله ارتش سوریه به مناطق مرزی این کشور با اسراییل شوند و اسراییل تأکید کرده است که با نیروی هوایی خود مانع حمله هوایی ارتش سوریه به مناطق مرزی خواهد شد .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها