پس از یک و نیم سال،

محاصره زندان مرکزی حلب شکسته شد

محاصره زندان مرکزی حلب شکسته شد
چهارشنبه 31 ارديبهشت 1393 - 17:45

منابع خبری از شکسته شدن محاصره زندان مرکزی حلب و ورود ارتش سوریه به این زندان خبر می‌دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، سایت خبری "سوریا الیوم"  ساعتی پیش (عصر چهارشنبه) در خبری فوری، از ورود نیروهای ارتش سوریه به زندان مرکزی حلب خبر داد.

بنا بر این گزارش، ارتش سوریه موفق شد پس از یک سال و نیم، محاصره این زندان را بشکند و با عقب راندن گروه های تروریستی، وارد محوطه این زندان شود. در این مدت گروهک های ترویستی بارها تلاش کردند تا با تصرف این زندان، تروریست های محبوس در آن را فراری دهند که هیچگاه موفق به این کار نشدند، اما با محاصره طولانی مدت این زندان و قطع ارتباط آن با دنیای خارج، مشکلات زیادی را برای اهلی منطقه و کارکنان و نیروهای امنیتی حاضر در زندان ایجاد کردند.

به نوشته منابع خبری، تروریست های النصره از تمامی محورهای جنوبی زندان مرکزی حلب عقب نشینی کرده و به سوی روستای حیلان گریخته اند.

روزنامه رأی الیوم در این باره نوشت: سیطره سریع و برق آسای ارتش سوریه بر بلندی های مشرف به این زندان، موجب سرخوردگی و ناامیدی گروه های مسلح و فروپاشی استحکامات دفاعی آنان شده است.

در این میان، هواداران جبهه تروریستی "النصره" و اعضای دیگر گروه های تروریستی، در پایگاه های اینترنتی مسؤولیت این وضع را به گردن هم انداخته و یکدیگر را به کوتاهی و فرار متهم می کنند.

اعضای داعش، تروریست های النصره را متهم کرده اند که "نخستین فراریان" از این عرصه بوده اند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها