پلیس الانبار، داعش را تار و مار می‌کند

پلیس الانبار، داعش را تار و مار می‌کند
شنبه 3 خرداد 1393 - 18:03

فرماندهی پلیس استان الانبار عراق از صدور فرمان نابودی همه تروریست‌های داعش در این استان، خبر داد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "اسماعیل المحلاوی" فرمانده پلیس استان الانبار با بیان این که فرمان تارومار همه تروریست های عامل نابودی الانبار را دریافت کرده، گفت: عملیات نظامی در الرمادی ادامه دارد و به زودی در این خصوص با همه بخش های دستگاه های امنیتی، ارتش، پلیس و عشایر پشتیبان این نیروها دیدار خواهد کرد.

سایت "السومریه نیوز" به نقل از فرمانده پلیس الانبار نوشت: تنها راه چاره این است که این تروریست ها را به هلاکت برسانیم و همانطور که شهر الرمادی را ویران کردند ما نیز همه آنها را تارومار کنیم.
وی افزود: نیرویی از سوی پلیس استان برای محافظت از پل ها و راه آهن الانبار و دیگر مراکز مهم تشکیل شده است.

استان الانبار با مرکزیت الرمادی در 110 کیلومتری غرب بغداد واقع شده و از 21 دسامبر سال 2013 شاهد عملیات نظامی برای تعقیب عناصر گروه تروریستی موسوم به دولت اسلامی عراق و شام "داعش" است.

این عناصر تروریست از مدت ها پیش توانسته بودند در بخش های وسیعی از استان الانبار مستقر شوند، اما نیروهای مسلح عراق موفق شدند با پیشروی قابل توجه در بیرون رواندن این تروریست ها از الرمادی به مقابله با آنها برخیزند.

عملیات ارتش، نیروهای امنیتی و مردمی عراق علیه داعش و پیشروی آنها در زمینه تعقیب عناصر این گروه تروریستی در فلوجه نیز ادامه دارد.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها