نحوه استقبال سوری‌ها از انتخابات در دمشق

نحوه استقبال سوری‌ها از انتخابات در دمشق
سه شنبه 13 خرداد 1393 - 09:58

مدیر دفتر شبکه العالم در سوریه، از حضور پرشور شهروندان سوری در پایتخت این کشور در انتخابات خبر داد.

حسین مرتضی روز سه شنبه با ورود به یکی از مراکز رأی گیری در دمشق تأکید کرد، با وجود اینکه حدود یک ساعت از آغاز انتخابات می گذرد، شمار قابل توجهی از شهروندان خود را پای صندوقهای رأی گیری رسانده اند.
مسؤول یکی از صندوقهای رأی گیری به حسین مرتضی گفت: شهروندان از صبح زود و هنگامی که ما خود را برای آغاز رأی گیری آماده می کردیم، خودشان را به مراکز رأی گیری رسانده‌اند.

یکی از رأی دهندگان به حسین مرتضی گفت: اوضاع شهر آرام و امن است و من از همین جا به نیروهای شجاع ارتش سوریه درود می فرستم.
وی درباره استقبال مردم از انتخابات با وجود تهدیدها برای حمله به مراکز انتخاباتی، اظهار داشت: مردم هیچ ترسی ندارند و همین‌طور که می‌بینید همه برای شرکت در انتخابات آمده اند.
حسین مرتضی در ادامه خاطرناشان کرد: بیش از 3 هزار مرکز رأی گیری در دمشق و حومه آن مستقر شده است.
وی درباره تهدیدهای گروه های مسلح گفت: از حدود یک هفته قبل اقدامات امنیتی شدت گرفت و از صبح دیروز نیز نیروهای امنیتی و پلیس در مناطق مختلف مستقر شدند.
حسین مرتضی اظهار داشت: تلاشهایی برای ارعاب مردم صورت گرفت که از جمله آن شلیک خمپاره به برخی مناطق بود. ولی امروز دیدیم که فعالیت و حرکت مردم کاملا طبیعی است، و برخلاف ادعاها هیچگونه منع رفت و آمد اعلام نشده است.

پربیننده ترین خبرها