هلاکت 20 تروریست داعش در استان صلاح الدین

هلاکت 20 تروریست داعش در استان صلاح الدین
شنبه 28 تير 1393 - 23:15

ارتش عراق و گردان های دفاع مردمی در عملیات گسترده پاکسازی زمین های کشاورزی شمال شهر بلد در استان صلاح الدین، مقادیری سلاح و مواد منفجره متعلق به تروریست ها را کشف و ضبط کردند.

به گزارش شامگاه شنبه خبرنگار شبکه خبری العالم، نیروهای ارتش عراق منطقه الضلوعیه را نیز از وجود تروریست های داعش پاکسازی کردند و بیش از 20 تروریست مسلح را در منطقه البعاج در نزدیکی سامرا در استان صلاح الدین به هلاکت رساندند.

خبرنگار العالم گفت: نیروهای ارتش عراق به کمک گردان های دفاع مردمی و دیگر نیروها، درعملیاتی گسترده، به جستجوی مکان های اختفای تروریست ها در زمین های کشاورزی مناطق شمال شهر بلد در نزدیکی شهر سامرا پرداختند و این مناطق را پاکسازی کردند.

یکی از سربازان عراقی در گفت وگو با خبرنگار العالم، با اشاره به این که در این عملیات مقادیری سلاح و رایانه متعلق به ترورست ها کشف و ضبط شده است، تاکید کرد که همه خانواده های ساکن شهر بلد از ترس جانشان شهر را ترک کرده اند.

"وسام التمیمی" خبرنگار العالم، از استان صلاح الدین گزارش داد که نیروهای عراقی در تدارک پاکسازی گسترده مناطق کشاورزی در استان صالح الدین و تعقیب تروریست های داعش هستند.

وی افزود: با توجه به این که تروریست های داعش به صورت گروهی در این مناطق مستقر هستند، ممکن است هنگام پاکسازی درگیری هایی بین نیروهای ارتش و تروریست ها بوجود بیاید.

بر اساس اطلاعات دقیق، نیروهای عراق کار پاکسازی منطقه الضلوعیه از وجود تروریست های داعش را به پایان رسانده و دست کم 20 تروریست مسلح را در منطقه البعاج در حومه شهر سامرا و بیش از 60 تروریست دیگر با تابعیت های عربی و غیر عربی را در تکریت و شهر بیجی به هلاکت رسانده اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها