وزیر صهیونیست: اهداف جنگ غزه اشتباه بود

وزیر صهیونیست: اهداف جنگ غزه اشتباه بود
دوشنبه 20 مرداد 1393 - 12:36

درحالیکه شهروندان فلسطینی هدف اصلی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی طی هفته های اخیر بوده اند، وزیر گردشگری این رژیم مدعی شد، تمرکز بر تخریب تونل ها در جنگ غزه اشتباه بود و می بایست با موشکهای حماس مقابله می شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "اوزی لاندو" وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: ما در طول این عملیات به اهداف خود دست نیافتیم، زیرا سرگرم یک تهدید ثانویه بودیم؛ و به جای تمرکز بر تهدید تونل ها، هدف اصلی ما باید روی تهدید موشک ها و راکت های حماس متمرکز می شد.

لاندو افزود: ما در مقابل بهای کشته شدن سربازانمان و تحمل فشارهای بین المللی در خصوص کشته شدن مردم غزه شاهد دستاوردهای چشمگیری در این عملیات نبودیم؛ و بسیاری از موقعیت هایمان را از دست دادیم.

حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به غزه نزدیک به 2 هزار شهید و بیش از 10 هزار زخمی بر جای داشت. در طول این جنگ صهیونیست ها بی هدف تمام مناطق غزه از مساجد تا بیمارستان و مدرسه و منازل مسکونی را بمباران کردند و باعث آوارگی و بی خانمانی هزاران تن ا مردم بی دفاع غزه شدند.

رژیم صهیونیستی اگرچه این جنگ را به بهانه انتقام کشته شدن 3 صهیونیست آغاز کرد، اما در ادامه هدف خود را تخریب تونل های مرزی اعلام کرد و به این بهانه حتی مساجد و بیمارستان ها را نیز هدف قرار داد.

در طول جنگ غزه، مقاومت فلسطین مواضع بسیاری را در سرزمین های اشغالی هدف موشک ها و راکت هایش قرار داد، و آماج این موشک ها ناتوانی سیستم موشکی رژیم صهیونیستی موسوم به گنبد آهنین را ثابت کرد.

پیش از وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم نیز اعتراف کرده بود که ارتش نتوانسته است تمامی تونل های مقاومت را تخریب کند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها