اعتراف صهیونیست ها به فرسایشی شدن جنگ غزه

اعتراف صهیونیست ها به فرسایشی شدن جنگ غزه
دوشنبه 20 مرداد 1393 - 17:05

العالم - وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به شکست این رژیم در جنگ غزه و موفقیت مقاومت در وارد کردن رژیم اشغالگر به جنگی فرسایشی اعتراف کرد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "شائول موفاز" وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی گفت: اهداف عملیات "صخره سخت" عملی نشد و ما در واقع به جایگاهی که حماس و حامیانش می خواستند، رسیده ایم.

وی تاکید کرد: حماس به هدف خویش یعنی کشاندن اسرائیل به جنگ فرسایشی دست یافت؛ نیروهای حماس از حفر تونل و موشک باران ما نه خسته می شوند و نه باز می ایستند.

موفاز با اشاره به احساس فزاینده ناامنی در میان ساکنان سرزمین های اشغالی گفت: واقعیت این است که این روزها ساکنان اسرائیل اعتماد خود را از دست داده اند و این چیزی است که باید آن را باز گردانیم.

وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی افزود: عملیات صخره سخت با تاخیر شروع شد و ما زود نوار غزه را ترک کردیم، اهداف، عملی نشد و توان بازدارندگی ما بازسازی نشده است.

وی خاطرنشان کرد: عموم شهرک نشینان به دولت و کابینه امنیتی اسراییل بی اعتماد شده اند و ما به جای اهداف خودمان، اهداف حماس را عملی کرده ایم.

اعتراف به شکست و انتقاد از سیاست های کابینه نتانیاهو در جنگ غزه در روزهای اخیر به شدت افزایش یافته است.

رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه متحمل خسارات سنگینی در مقابله با نیروهای مقاومت فلسطین شده است از جمله آن که در این جنگ (بنابر آمار خود صهیونیست ها) 67 نظامی ارتش صهیونیستی به هلاکت رسیده اند.

البته مقاومت اسلامی فلسطین شمار نظامیان به هلاکت رسیده ارتش صهیونیستی را در جنگ غزه 151 نفر اعلام کرده است.

پربیننده ترین خبرها