مفتی کویتی: جنگ با صهیونیست‌ها جایز نیست

مفتی کویتی: جنگ با صهیونیست‌ها جایز نیست
شنبه 25 مرداد 1393 - 13:39

یک مبلغ کویتی، در فتوایی جدید مبارزات ضد صهیونیستی مقاومت فلسطین را غیرضروری دانست.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، فتوای "عثمان الخمیس" با اعتراضات بسیاری در شبکه های اجتماعی مواجه شده است و برخی معترضین هدف این مبلغ از غیرضروری دانستن مبارزات ضد صهیونیستی را زمینه چینی برای لغو جهاد می دانند.
کاربران سایت‌های ارتباط اجتماعی، کلیپ سخنرانی عثمان الخمیس را منتشر کردند که می گوید : "مبارزه با یهودیان در فلسطین شرعاً جایز نیست زیرا تعداد یهودیان بیشتر از تعداد مسلمانان این سرزمین است ." !!
عثمان با مطرح کردن درخواستی عجیب از مقاومت فلسطین، گفت : از خدا بترسید و مسلمانان را به کشتن ندهید . مسلمانان می جنگند که پیروز شوند نَه اینکه کشته بشوند . تداوم محاصره غزه بهتر از جنگیدن است زیرا تلفات محاصره کمتر از جنگیدن است .
یکی از کاربران در واکنش به فتوای عثمان اظهار داشت: ای شیخ! آیا نمی دانی که 3 هزار مسلمان صدر اسلام به دستور پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) در جنگ مؤته با 200 هزار مرد جنگی امپراتوری رم جنگیدند، و با وجود کشته شدن یک سوم نیروهای خود ترسی به دل راه ندادند.


این کاربر افزود: مسلمانان صدر اسلام به دستور پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) راهی میدان جنگ می شدند، و آیا جنگیدن برای بیرون راندن صهیونیست های غاصب از سرزمین فلسطین واجب نیست ؟!
کاربری دیگری گفت : عثمان با این فتوا، خدمتی بزرگ به رژیم اشغالگر صهیونیستی کرده است .. ای شیخ کاش لال می شدی . 
کاربری دیگر گفت : ای شیخ ! از جزا و سزای گفتار خود بترس .
حملات هوایی ، زمینی و دریایی رژیم صهیونیستی به باریکه غزه از روز 8 جولای 2014 تاکنون حدود 2 هزار شهید و بیش از 10 هزار زخمی برجای گذاشته است. رژیم صهیونیستی در این حملات علاوه بر خانه‌ها، اماکنی مانند مدارس، مساجد، بیمارستانها و حتی کلیساها را که شهروندان برای در آمان ماندن به آنها پناه برده بودند، هدف قرار داد و منهدم کرد. به همین دلیل شمار قابل توجهی از قربانیان این حملات وحشیانه، زن کودک، و یا از افراد سالخورده هستند.

پربیننده ترین خبرها