پشت پرده اخبار کذب توافق آتش بس در قاهره

پشت پرده اخبار کذب توافق آتش بس در قاهره
سه شنبه 28 مرداد 1393 - 16:48

یک منبع فلسطینی گفت: مذاکرات غیر مستقیم بین هیاتهای فلسطینی و رژیم صهیونیستی در قاهره دیروز شکست خورد و همه خبرهایی که درباره دستیابی به توافق منتشر می شود ساختگی، دروغ و فریبکاری است.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، خبرگزاری سمای فلسطین به نقل از این منبع فلسطینی در قاهره خاطرنشان کرد، خبرهایی که دیروز درباره دستیابی به توافقی با اسراییل و نزدیکی زمان امضای آن منتشر شد واقعیت  ندارد و در چارچوب فریبکاری و فشار بر هیات مذاکره کننده فلسطینی است تا طرف فلسطینی در برابر ملت فلسطین در تنگنا قرار داده شود.
این منبع افزود: زمانی که برخی رسانه ها از توافق سخن می گفتند هیات فلسطینی درست در برعکس این اخبار به این نتیجه رسیده بود که ادامه مذاکرات بی فایده است.
منبع فلسطینی در قاهره خاطرنشان کرد که به دنبال بن بست و شکست مذاکرات، مصر درخواست کرد 24 ساعت دیگر مهلت داده شود تا مذاکرات تکمیل شود.
این منبع گفت: انتشار عمدی خبرهایی مبنی بر دستیابی به توافق و امضای آن برای اعضای هیات فلسطینی شوک آور بود و آنچه برخی رسانه ها درباره جزییات توافق تخیلی مطرح کرده اند، حقیقت ندارد و بعید نیست که این خبرهای ساختگی به عمد منتشر شده است و هدفش نیز فشارهای مردمی بر هیات فلسطینی است تا متهم شود که عامل به شکست کشاندن مذاکرات با اسراییل است.
منبع فلسطینی با بیان این که دستور کار هیات فلسطینی مشخص است، افزود: اسراییل همچنان لجاجت و سرسختی می کند و خواسته های غیر معقولانه دیگری را بر خواسته های قبلی خود افزوده و هیات فلسطینی نیز این خواسته ها را رد کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها