هلاکت شمار زیادی از تروریست‌های النصره در قلمون

هلاکت شمار زیادی از تروریست‌های النصره در قلمون
چهارشنبه 12 شهريور 1393 - 17:07

دمشق (العالم) - ارتش سوریه در تازه‌ترین دستاورد خود یک کاروان از نیروهای گروهک تروریستی النصره را که با 20 خودرو به سمت منطقه قلمون در حرکت بودند، هدف قرار داده و شمار زیادی از آنان را تار و مار کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم از سوریه، این ستون از عناصر گروهک النصره از منطقه جرود عرسال در مرزهای لبنان به سمت جرود الجراجیر در قلمون سوریه در حرکت بودند که ارتش سوریه با حمله به آنها تعداد زیادی از تروریست ها را از پای درآورد.

توپخانه ارتش سوریه نیز مواضع تروریست ها در حتیتیه الجرش و زبدین درغوطه شرقی در ریف دمشق هدف حمله قرار داد.

در ریف دمشق و در خیابان الفیلات الغربیه در خان الشیح و مزارع آن و نیز منطقه وعره زاکیه تعدادی از عناصر مسلح به دست ارتش سوریه به هلاکت رسیدند.

تعدادی از تروریست ها نیز در حمله ارتش سوریه به مواضعشان در الزعفرانه، الرستن، عرشونه، رحوم، عنق الهوی و تله القصر در ریف حمص به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) خبر داد که نیروهای سوری در کمینی، شمار زیادی از تروریست هایی را که از مرزهای اردن در حال ورود به درعا و القنیطره بودند، کشته و شماری را نیز زخمی کردند.

این خبرگزاری افزود: واحدهای ارتش و نیروهای مسلح سوریه همچنین تعدادی از خودروهای متعلق به تروریست ها را با سرنشینان آن در نزدیکی مسجد العمری در درعا منهدم کردند و یک خودروی دیگر را که از مرزهای اردن به سمت ریف درعا در حرکت بود، هدف قرار دادند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها