آغاز جنبش مردمی، برای انقلاب علیه آل سعود + فیلم

سه شنبه 8 مهر 1393 - 15:04

"دخیل القحطانی" از زندانیان سیاسی سابق عربستان، از قیام جنبش "آزادسازی جزیرة العرب" ضد آل سعود در عربستان خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، القحطانی، یکی از نظامیان سعودی سابق است که به سبب بیان نظرهایی مخالف دولت، 5 سال از عمر خود را در زندان های عربستان سپری کرد.

وی با انتشار بیانیه ای تصویری بر روی پایگاه های اجتماعی، تاکید کرد که رژیم آل سعود، از زمان حاکمیت ظالمانه بر جزیرة العرب، استبداد سیاسی و برخورد امنیتی ضد شهروندان عربستانی پیشه کرد و سیاستی خبیثانه را در قبال همه مسلمانان در سراسر جهان اتخاذ کرد.

القحطانی افزود: سیاست های خارجی آل سعود، ضد منافع امت عربی است، آن ها در جهت نابود کردن عراق و اشغال آن کمک کردند، آن گاه در سوریه گروه های تندرو ایجاد کردند و به پشتیبانی از خشونت و کشتار در مصر پرداختند؛ و حتی باریکه غزه، لیبی و تونس نیز از شر آنان ایمن نمانده است.

این نظامی سابق عربستانی در ادامه بیانیه گفت: من از آل سعود و سیاست های آنان، کاملا اعلام برائت و بیزاری می کنم؛ و با آنان و حکومت ظالمانه آن ها، اعلام مخالفت می کنم و در برابر آن ها می ایستم تا وقتی که تاج و تخت آنان سقوط کند.

وی با بیان این که همگان از ضربه ای که فساد و سیاستهای احمقانه و فاسد آل سعود به جامعه اسلامی زده است با باخبرند، خاطر نشان کرد: آن ها هر حرامی را زیر پا گذاشتند و امت اسلامی، به سبب اقدامات آنان، ضعیف شده است.

القحطانی با بیان اینکه تحمل ظلم رژیم حاکم در عربستان، فراتر از طاقت ِ هر انسان عاقل و متدین است، تاکید کرد: به این سبب، انقلاب ضد آنان واجب است و باید آن ها را از تخت به زیر کشید و تاج و تخت آنان را ویران کرد.

وی سپس شهروندان شبه جزیره عربی را به انقلاب ضد رژیم خاندان حاکم در عربستان فراخواند و گفت: دست شما را می فشارم و از شما می خواهم ضد این خاندان ظالم موضع گیری کنید و ضد فقر و بیکار و به بازی گرفتن فرزندان معیشت فرزندانتان قیام کنید. به خاطر امتی قیام کنید که فساد آل سعود، آن را به هلاکت کشاند، امتی که آل سعود، ثروت ها و امکانات آن را برای دستیابی به اهداف و منافع بیگانگان شبه کار گرفت این در حالی است که بیگانگان به دنبال واداشتن امت ما به تسلیم و نابود کردن دین و فرهنگ و تاریخ ماست.

القحطانی تاکید کرد که مخاطبِ بیانیه قیام "جنبش آزادی جزیرة العرب" همه فرزندان وطن، اعم از فرهنگیان، دانش آموزان، دانشجویان، نظامیان و همه طیف های ملت عربستان از شهرها گرفته تا بیابان هاست و خردورزان واقعیت ها و حقایق را درک می کنند. علمای امت نیز مخاطب ِ این بیانیه هستند، زیرا آنان با فتواهای خود به حاکمیت آل سعود مشروعیت بخشیدند و رژیم آل سعود با پشتوانه فتواهای آنان، طغیان پیشه کرد و تکبر کرد.

وی سپس از همه مردم آزادۀ جزیرة العرب خواست از اقدامات رژیم آل سعود و ویرانی ها و خرابی هایی که در کشورهای اسلامی ایجاد کرده اند، بیزاری بجویند.

القحطانی تاکید کرد که جنبش آزادی جزیرة العرب، در جهت براندازی آل سعود و برچیدن حاکمیت آنان تلاش خواهد کرد زیرا حاکمیت این خاندان بر پایه خون ریزی و ایجاد تفرقه میان امت استوار شده است. واین قیام تا محاکمه آنان به خاطر همه جنایت هایی که در حق امت مرتکب شده اند و همه توطئه هایی که در آن دست داشته اند؛ ادامه دارد.

26

 

پربیننده ترین خبرها