ساکنان منطقه معامیر بحرین انتخابات را تحریم کردند

ساکنان منطقه معامیر بحرین انتخابات را تحریم کردند
سه شنبه 22 مهر 1393 - 11:55

ساکنان منطقه معامیر بحرین با صدور بیانیه ای مطبوعاتی انتخابات مجلس و شهرداری ها را که قرار است اول آذر ماه (22نوامبر) برگزار شود، تحریم کردند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در این بیانیه آمده است که مردم این منطقه با احترام به آزادی اندیشه و احترام به دیدگاه های همه گروه ها، مردم منطقه معامیر انتخابات را تحریم خواهند کرد و تا فراهم شدن زندگی آزادانه و شرافتمندانه برای مردم بحرین و تحقق حق تعیین سرنوشت، آزادی و برقراری حکومت دموکراتیک، به فعالیت های اعتراضی و مردمی خود ادامه خواهند داد.
در این بیانیه با اشاره به آغاز فعالیت کمپین "معامیر تحریم می کند"، تأکید شده است ساکنان نطقه معامیر بحرین برای دفاع از باورها و اصول خود و گزینه تحریم انتخابات آتی کاملا آماده هستند.
گفتنی است جریان وفای اسلامی نیز با تشویق مردم بحرین به تحریم انتخابات مجلس و شهرداری ها، بر ادامه فعالیت های اعتراضی مردمی علیه حکومت بحرین که از فوریه 2011 آغاز شده است، تاکید کردند.

این جریان روز دوشنبه 13 اکتبر2014 در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: هدف از تحریم انتخابات فعال کردن جنبش های سیاسی، میدانی و یکپارچه کردن جبهه مخالفان و مردم برای دست یافتن به خواسته های اصلی انقلاب است.

جریان وفای اسلامی، بر ضرورت توجه به خواسته های اصلی مردم به جای مشغول شدن به انتخابات صوری و فعالیت های سیاسی تاکید کرد.

این جریان از مردم خواست تا در تظاهرات اعتراضی روز جمعه،25 مهر ماه( 17 اکتبر) مشارکت کنند.
بسیاری از گروه‌ها و جنبش‌های انقلابی بحرین با انتشار بیانیه‌ای، انتخابات آتی پارلمانی و شهرداری‌های این کشور را تحریم کرده و از هواداران خود خواستند از شرکت در انتخابات خودداری کنند.
احزاب و جمعیت‌های سیاسی مخالف این کشور تأکید می‌کنند که این انتخابات عادلانه نیست و باید در قانون و شیوه برگزاری آن اصلاحات واقعی صورت گیرد تا کسانی که در این انتخابات پیروز می‌شوند، نماینده واقعی مردم باشند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها