حمله به اتوبوس حامل نظامیان لبنانی

حمله به اتوبوس حامل نظامیان لبنانی
جمعه 25 مهر 1393 - 10:08

العالم - خبرنگار العالم در لبنان گزارش کرد بر اثر شلیک گلوله به اتوبوس حامل نیروهای ارتش لبنان در مسیر البیره عکار در شمال این کشور، یک سرباز کشته شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم خبرگزاری رسمی لبنان نیز گزارش کرد ارتش این کشور یک بمب کار گذاشته شده در ابوسمرا در طرابلس را خنثی کرد و با جلوگیری از ورود یک گروه مسلح به عرسال که در تلاش بودند از طریق جاده های خاکی حد فاصل وادی حمید و الحصن وارد این شهر شوند، آنها را وادار به عقب نشینی کردند.

همچنین ارتش لبنان یک فرد تحت تعقیب را در عرسال دستگیر کرد. فرد مذکور به حمله به یکی از مراکز پلیس در منطقه که منجر به کشته شدن یک افسر شد، اعتراف کرد.

فرماندهی ارتش لبنان پنجشنبه شب در بیانیه ای اعلام کرد نیروهای ارتش پس از عملیات رهگیری و کنترل، فردی به نام ابراهیم عیسی بحلق را بازداشت کردند که با استفاده از کارت شناسایی برادرش قصد عزیمت به تپه های اطراف عرسال را داشت.

در این بیانیه آمده است: فرد بازداشت شده در بازجویی ها به دست داشتن در حمله تروریستی در قالب یک گروه 65 نفره به یکی از پایگاه های ارتش لبنان در ماه اوت و کشتن یکی از افسران اعتراف کرد.

ارتش لبنان افزود بازجویی از این فرد زیر نظر دستگاه قضایی ادامه دارد. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها