حمله هوایی به مواضع داعش در جنوب تکریت

حمله هوایی به مواضع داعش در جنوب تکریت
جمعه 25 مهر 1393 - 21:59

نیروی هوایی ارتش عراق مواضع تروریستهای داعش را در جنوب تکریت بمباران کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع امنیتی در پلیس استان صلاح الدین به شبکه سومریه نیوز گفت: عناصر داعش و عشایر الجبور روز جمعه در تقاطع الاسناد در مرکز ناحیه الضلوعیه (80 کیلومتری جنوب تکریت) با یکدیگر درگیر شدند.
به گفته این منبع، داعش منطقه الجبور در جنوب ناحیه الضلوعیه را با شش گلوله خمپاره هدف قرار داد که به زخمی شدن یک شهروند و وارد شدن زیان های مادی به چند واحد مسکونی منجر شد.
یک منبع در استان صلاح الدین نیز روز جمعه گفت که نیروهای عراقی در جریان درگیری های شدید برای پاکسازی منطقه المعسکرات در شمال تکریت، دو خودروی گروه داعش را منهدم و سرنشینان آن را به هلاکت رساندند.
فرماندهی پلیس استان صلاح الدین نیز امروز از ورود نیروهای عراقی به ناحیه الریاش در نزدیک منطقه الحجاج در شمال تکریت خبر داد و یک منبع امنیتی دیگر نیز اعلام کرد که نیروی هوایی مواضع داعش در اطراف پالایشگاه بیجی و منطقه الشرقاط را بمباران کردند.
"رائد ابراهیم الجبوری" استاندار صلاح الدین نیز امروز از آزادسازی روستای المحزم بین تکریت و بیجی از دست گروه داعش در چارچوب عملیات گسترده خبر داد و گفت، که این عملیات برای آزادسازی مناطق شمال تکریت و نطقه بیجی از عناصر داعش تحت پشتیبانی هوایی عراق و آمریکا آغاز شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها