مردم بحرین: انتخابات آل خلیفه استبداد فرعونی است

مردم بحرین: انتخابات آل خلیفه استبداد فرعونی است
يکشنبه 27 مهر 1393 - 10:57

اهالی منطقه التوبلی در مرکز بحرین، با صدور بیانیه ای انتخابات پارلمانی را تمسخر آمیز و آن را استبداد فرعونی قلمداد کردند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، در این بیانیه آمده است: انتخابات طراحی شده از سوی رژیم آل خلیفه، بی حرمتی به فداکاری های مردم، خون های ریخته شده، نقض حرمت مساجد، لجاجت رژیم، گردن ننهادن به خواسته های مردم همان سیاست فرعونی است.
این بیانیه با اشاره به فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، تحریم همه جانبه انتخابات را از سوی مردم خواستار شد و تاکید کرد که انتخابات فقط باعث ظلم بیشتر رژیم به مردم و چپاول ثروت های وطن می شود.
در این بیانیه با اعلام حمایت از خواسته های عادلانه مردم بحرین و پایداری شخصیت های بحرینی اعم از زندانی و غیر زندانی آمده است: تا وقتی انتخابات به معنی واقعی پذیرش مردم به عنوان منبع قدرت نباشد و حق تعیین سرنوشت توسط مردم را عملی نکند، شرکت در آن بی معنی است.
انتخابات پارلمانی و شورای شهر بحرین قرار است اول آذرماه (22 نوامبر) برگزار شود و احزاب و جمعیت‌های سیاسی مخالف این کشور تأکید می‌کنند که این انتخابات عادلانه نیست و باید در قانون و شیوه برگزاری آن تغییرات واقعی صورت گیرد تا کسانی که در این انتخابات پیروز می‌شوند، نماینده واقعی مردم باشند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها