هلاکت مرموز سرکرده احرارالشام در سوریه

هلاکت مرموز سرکرده احرارالشام در سوریه
دوشنبه 17 آذر 1393 - 22:51

دمشق (العالم) - سرکرده گروهک تروریستی "احرار الشام" به دست اشخاص ناشناس در حومه ادلب به هلاکت رسید.

به گزارش خبرنگار شبکه العالم در سوریه، منابع محلی گفتند که جسد "اسماعیل السبیع" ملقب به "ابو داوود" صبح امروز (دوشنبه) درحالی پیدا شد که چندین گلوله در سرش شلیک و در بوته زارهای اطراف شهر (معره النعمان) در استان ادلب رها شده بود.

ابوداوود از موسسان اولیه گروه تروریستی موسوم به احرار الشام در حومه ادلب بود که در تاسیس کارگاه ساخت مواد منفجره و خمپاره متعلق به این گروهک در حومه ادلب مشارکت داشت.

گروههای تروریستی در سوریه در برهه اخیر شاهد ترورهای سریالی هستند که آخرین مورد آن ترور تعدادی از مسوولان فرماندهی کل نیروهای تروریست در غوطه شرقی در ریف دمشق بود.

از سوی دیگر خبرنگار العالم خبر داد که ارتش سوریه مواضع تروریست ها و تحرکات آنها را در منطقه "الزبدانی" در استان ریف دمشق هدف حمله قرار داده و محل تجمع خودروهای تروریست های داعش را در منطقه المیلبیه در استان حسکه بمباران کرده است.

ارتش سوریه همچنین به مواضع تروریست ها در طفس و داعل در حومه درعا در جنوب این کشور حمله کرده و یک دسته از تروریست های داعش را در شهرک شولا در استان دیرالزور هدف قرار داده و شماری از آنها را به هلاکت رسانده است.

بر اساس این گزارش، گروه تروریستی داعش 60 تن از اعضای سابق گروهک تروریستی النصره را که مدتی پس از بیعت با این گروه تروریستی از آن جدا شده بودند در شهر مرزی بوکمال در حومه شرقی دیرالزور بازداشت کرده تا آنها را به جنگیدن در جبهه فرودگاه نظامی دیرالزور وادار کند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها