فرار ده ها داعشی از رقه

فرار ده ها داعشی از رقه
جمعه 3 بهمن 1393 - 19:28

بیش از چهل تن از تروریستهای داعش از شهر رقه سوریه گریختند.

به گزارش خبرنگار العالم ، افراد یاد شده به دنبال درگیری میان اتباع خارجی داعش و گروه موسوم به واحد امنیت نظامی به ریاست عناصر داعشی تبعه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و ترکیه از این شهر پا به فرار گذاشتند.

از سوی دیگر خبرگزاری رسمی سوریه "سانا" اعلام کرد، یگانهای ارتش این کشور در حومه ادلب و حمص عملیات موفقیت آمیزی انجام دادند که در اثر آن دهها تن از عناصر داعش به هلاکت رسیدند که اکثرشان چچنی بودند .

ارتش همچنین مراکز تجمع گروهک های تروریستی تکفیری در حومه قنیطره را به شدت زیر آتش گرفت . به دنبال عملیات کاربردی نیروهای نظامی شماری از تروریستها در روستای حسنو واقع در حومه شهرک سعسع در حومه دمشق کشته و یا زخمی شدند.

یک مقام نظامی سوری خاطرنشان کرد : یگانهای ارتش حمله تروریستهای مستقر در الحوله علیه روستای قرمص را سد کردند و به عملیات خود علیه تروریستهای گروهک داعش که در روستاهای دورافتاده حومه شرقی حمص در میان مردم مرتکب جرم و جنایت می شوند، ادامه دادند. 

به دنبال عملیات کارآمد و موثر ارتش علیه مراکز تجمع تروریستهای داعشی شمار بسیاری از آنان در روستای رحوم یکی از بارزترین مواضع داعش در دور افتاده ترین نقطه واقع در حومه شرقی حمص در نزدیکی قلمرو استان الرقه بسیاری از داعشی ها کشته و زخمی شدند.

یگانهای ارتش حمله تروریستی صورت گرفته علیه شهرک نامر را ناکام گذاشتند و مراکز تجمع افراد مسلح در حومه درعا را با تسلیحات و مهمات موجود در آنها درهم کوبیدند.

یک مقام نظامی خاطرنشان کرد : یکی از یگانهای ارتش به همراه نیروهای مسلح با تهاجم انجام گرفته از سوی تروریستها علیه شهرک نامر تقریبا در 22 کیلومتری شمال شرق درعا به رویارویی برخاستند و همه آنها را به قتل رسانده و یا زخمی کردند و تسلیحات ومهمات موجود در اختیارشان را منهدم کردند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها