عملیات ناکام تروریست‌ها در حلب + فیلم

جمعه 15 اسفند 1393 - 16:17

حلب (العالم) – ارتش سوریه تلاش تروریست های مسلح در حلب برای ورود به محله های شهر پس از منفجر ساختن تونل نزدیک ساختمان سازمان اطلاعات هوایی در شهرک "الزهراء" در غرب این شهر را خنثی کردند.

پیشروی ارتش سوریه از حومه شمالی حلب که به محاصره تروریست ها انجامید، آنان را به تلاش برای ایجاد شکاف در خط محاصره مزبور در غرب شهر وادار ساخت.
گروه های تروریست مسلح پس از درگیری با نیروهای ارتش سوریه،  یک تونل 150 متری را که به دیوارهای سازمان اطلاعات هوایی راه داشت منفجر کردند که شهر را به لرزه در آورد و بخش عمده این ساختمان را منهدم ساخت.     
گروه های تروریست مانند همیشه کوشیدند پس از انفجار، وارد نقاط استقرار ارتش و محله های شهر شوند اما ارتش با آنان درگیر شد و مواضع گروه های تروریست در اطراف شهرک الزهراء و خطوط امداد آنان از "اللیرمون" و "ضهره عبد ربه" را گلوله باران کرد.
درگیری ارتش سوریه و کمیته های مردمی با گروه های تروریست در اطراف مسجد "رسول اعظم (ص)" شهر نیز شماری کشته و زخمی به جا گذاشت.
"حمید معروف" روزنامه نگار سوری به العالم گفت: انفجار در شهرک الزهراء پاسخ به طرح "دی میستورا" فرستاده بین المللی برای توقف درگیری در حلب و هدف دیگر آن نفوذ در جبهه غرب شهر بود اما ارتش و کمیته های مردمی آن را خنثی کردند.
ارتش سوریه اخبار منتشر شده از سوی رسانه های عربی و غیر عربی درباره پیشروی گروه های مسلح و سیطره آن بر ساختمان سازمان اطلاعات هوایی و ورود آن به شهرک الزهراء را تکذیب و اعلام کرد این مکان تحت کنترل ارتش و نیروهای مردمی سوریه است.
گروه های تروریستی که پس از پیشروی ارتش در شمال امیدشان را از دست داده اند در شهرک الزهراء برای ایجاد شکاف در خطوط ارتش سوریه در غرب شهر حلب تلاش کردند اما ارتش آن را خنثی نمود.
 
 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها