روزنامه انگلیسی: عربستان به القاعده خدمت می‌کند

روزنامه انگلیسی: عربستان به القاعده خدمت می‌کند
يکشنبه 16 فروردين 1394 - 15:07

یک روزنامه انگلیسی، حملات ائتلاف عربستان به یمن را به نفع القاعده دانست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ساندی تلگراف" در گزارشی به قلم "ریچارد اسپنسر" و "مقداد مجالی" با عنوان" سرکرده های القاعده با خوشحالی به تماشای سوختن یمن  نشسته اند" به مساله خدمت عربستان به القاعده اشاره کرد.

در این گزارش آمده است؛ هواپیماهای ائتلاف سعودی در جریان بمباران یمن تانکر، حامل سوخت یمنی را با دقت تمام هدف قرار دادند و آن را به همراه راننده و هرآنچه که اطرافش بود، نابود کردند.

ساندی تلگراف نوشت: طبق اذعان سازمان عفو بین الملل، چند زن و مرد و دست کم 4 کودک در این حمله کشته شدند، و این افراد نیز در شمار ده ها شهروند یمنی بودند که بر اثر حملات جنگنده های سعودی کشته شده اند.

ساندی تلگراف جنگ سعودی علیه یمن را شوکه کننده ترین و حیرت آورترین درگیری های خاورمیانه توصیف کرد.

این روزنامه می افزاید: جنگ یمن به این علت شوکه کننده است که با وجود کشته شدن شهروندان و نابودی اقتصاد کشوری فقیر، طرفی وجود دارد که با خوشحالی تمام نظاره گر این جنگ است.

ساندی تلگراف می نویسد: القاعده هرج و مرج و ناآرامی های یمن را برای بازپسگیری مناطقی را که از دست داده بود و آغاز حملات جدید در یمن، غنیمت شمرده است.
این روزنامه به نقل از سخنگوی القاعده در شبه جزیره عربستان نوشت: "سعودی ها، حوثی ها را تضعیف خواهند کرد و ما فقط نظاره گر هستیم و گویی به تماشای یک فیلم نشسته ایم؛ آنها به ما خدمت می کنند."

پربیننده ترین خبرها