گردانهای قسام اعلام کرد:

"آغاز شمارش معکوس برای نابودی رژیم صهیونیستی"

شنبه 26 ارديبهشت 1394 - 09:12

گردان های شهید "عزالدین قسام" شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد، شمارش معکوس برای نابودی رژیم اشغالگر قدس آغاز شده است، و زمان به عقب بر نخواهد گشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گردان های قسام در پیامهایی در صفحه جدید تویتر خود به مناسبت شصت و هفتمین سالروز نکبت فلسطین تأکید کرد: "ای صهیونیست ها.. اگر شما استقلال خود را در دریایی از خون ما جشن می گیرید، به یاد بیاورید که همه اشغالگران چنین کاری کردند اما همه از بیخ و بن نابود شدند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین خاطرنشان کرد: گردان های قسام با ارسال چندین پیام به زبان عبری خطاب به دشمن صهیونیستی افزود: از سراسر جهان روانه فلسطین شدید و سرزمین ما را غصب کردید. از آن بیرون بروید، زیرا تاریخ به یاد ندارد که اشغالگری تا همیشه دوام بیاورد.

قسام همچنین تأکید کرد: ملت فلسطین در هر جا که باشد به سوی شهر، روستا و مزرعه خود که با توسل به زور از آن بیرون رانده شد، بازخواهد گشت هر چقدر هم که زمان طول بکشد.

گردان های قسام ادامه داد: نفرین خون های ریخته شده و قتل و کشتار انسان های بی گناه بدست صهیونیست ها، همواره دامنگیر آنها خواهد بود و سرانجام موجب نابودی و زوال صهیونیست ها خواهدشد.

پربیننده ترین خبرها