صلاح الدین در عملیات "لبیک یا حسین (ع)" آزاد خواهد شد

صلاح الدین در عملیات
سه شنبه 5 خرداد 1394 - 17:10

نیروهای بسیج مردمی عراق عملیات " لبیک یا حسین (ع) " را برای آزادکردن بقیه مناطق استان صلاح الدین به زودی آغاز خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سومریه نیوز روز سه شنبه به نقل از "احمد الاسدی" سخنگوی نیروهای بسیج مردمی گزارش داد : عملیات لبیک یا حسین (ع) با هدف تکمیل عملیات لبیک یا رسول الله (ع) ، تأمین امنیت مناطق آزاد شده و آزاد کردن بقیه مناطق استان صلاح الدین خصوصاً شهر تکریت اجرا خواهد شد .
الاسدی گفت : هزاران نیروی بسیج مردمی در عملیات لبیک یا حسین (ع) مشارکت خواهند کرد .
الاسدی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای عملیات لبیک یا حسین (ع) آزاد کردن مناطق شمالی استان صلاح الدین و مناطق جنوب غربی شهر تکریت است و نیروهای بسیج مردمی سپس به سوی شمال شرق شهر الرمادی مرکز استان الانبار حرکت خواهند کرد تا تروریست های داعش را در این شهر کاملاً محاصره کنند.
سخنگوی نیروهای بسیج مردمی اعلام کرد : نزدیک به 4 هزار نفر از ساکنین استان الانبار با نیروهای بسیج مردمی همکاری می کنند و از 9 ماه پیش دوشادوش این نیروها می جنگند، و در عملیات لبیک یا حسین (ع) نیز مشارکت خواهند داشت.
الاسدی اظهار داشت: در چند روز آینده همه مناطق اشغالی شهر بیجی آزاد ، مسیر الصینیه به بیجی که تروریست ها از آن برای نقل و انتقال نیرو و اسلحه استفاده می کنند، مسدود و جادۀ بین استان های صلاح الدین و الانبار نیز از تروریست ها پاکسازی خواهد شد.
الاسدی تأکید کرد: بغداد خط قرمز است و نیروهای بسیج مردمی به تروریست ها اجازه نزدیک شدن به پایتخت را نخواهند داد زیرا در همه مناطق اطراف آن مستقر شده اند و آماده دفع و رفع هر گونه خطر غیرمنتظره ای هستند و با فرماندهی عملیات بغداد کاملاً هماهنگ است و همکاری می کند. 
الاسدی از اشتون کارتر وزیر دفاع آمریکا به علت تخریب وجهه ارتش عراق انتقاد کرد و گفت : کارتر ارتش عراق را فاقد اراده جنگیدن توصیف کرده است، و این در حالی است که آمریکایی ها به مدت 9 سال بسیاری از نیروهای ارتش عراق را آموزش داده اند.
الاسدی افزود: آمریکا می خواهد که ارتش عراق فاقد اراده جنگیدن باشد ولی ارتش و نیروهای بسیج مردمی عراق دارای اراده جنگیدن هستند و دشمن را از خاک کشورشان بیرون خواهند راند. 


 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها