فیلمی که عروس و داماد صهیونیست را رسوا کرد + ویدیو

چهارشنبه 16 دی 1394 - 18:31

تصاویر منتشر شده از جشن عروسی اعضای گروههای افراطی صهیونیستی که جلوه‌ای هولناک از درنده‌خویی و انسان‌ستیزی این افراد را به نمایش می گذارد، رسوایی بزرگی برای این گروه‌ها رقم زد.

به گزارش پایگاه خبری العالم، گزارشگر شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: جشن عروسی در یکی از تالارهای شهر قدس، صحنه های ویژه ای در بر داشت.
عروس و داماد از افراطگرایان فعال بودند و مهمانان در طول مراسم در حالی که سرودهایی با مفاهیم نژاد پرستی و ضد فلسطینی و تهدید آمیز برای کشتار فلسطینیها می خواندند، سرمستانه پایکوبی می کردند.
گزارشگر اسرائیلی گفت: اغلب مهمانان از دوستان متهمان اسرائیلی هستند که در حادثه آتش سوزی منزل خانواده دوابشه که به زنده سوزی کودک فلسطینی منجر شد دست داشتند.
مهمانان در حالی که انواع اسلحه گرم و سرد در دست داشتتند، وقیحانه دست افشانی می کردند و بر تکرار اقدامات ضد مردم و کودکان فلسطین تاکید داشتند.
گروهی از حاضران در این مراسم شرم آور، در حالی که تصویر کودک فلسطینی علی دوابشه که در اثر حادثه آتش سوزی در منزل  جان باخته بود را حمل می کردند، بر تکرار این اقدامات علیه مردم فلسطین تاکید کردند.

(برای دریافت فیلم، پس از راست کلیک روی آیکن دانلود، گزینه SAVE LINK AS را انتخاب کنید)

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها