هوسرانی ترامپ، سوژۀ مطبوعات آمریکا

هوسرانی ترامپ، سوژۀ مطبوعات آمریکا
يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 - 14:14

یک روزنامه آمریکایی با اشاره به اینکه دونالد ترامپ در رفتارها و برخوردهایش با زنان به طور آزاردهنده با آنها عمل می کرد تاکید کرد که وی در دوران دبیرستان به عنوان فردی زن فریب معروف بود.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، روزنامه نیویورک تایمز درباره رفتارهای اجتماعی دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نوشت ده ها تن از زنانی که با ترامپ همکار بوده اند اعلام کرده اند که رفتار وی با زنان در بیشتر مواقع آزار دهنده است.
این روزنامه در گزارشی در این خصوص به نقل از شماری از زنان که تعداد آنها به بیش از 50 تن رسیده، نوشته است ترامپ با زنان به عنوان «ابزار جنسی» برخورده کرده است و سخنانی آزار دهنده درباره بدن آنها گفته است.
نیویورک تایمز در این گزارش نوشت زمانی که این روزنامه نظر دونالد ترامپ را درباره این سخنان پرسید، او یا انکار کرد یا در جزئیات موارد مطرح شده اظهار شک و تردید کرد و مدعی شد: «با گذر زمان، حرفهای زیادی گفته می شود. من با زنان بسیار محترمانه رفتار می کنم.»
این روزنامه آمریکایی به نقل از «باربارا ریس»  ناظر شرکت ترامپ در منهتن در این خصوص گفته است که در بسیاری از مواضع سخنان خود را در جلسات قطع می کرد و درباره بدن زنان سخن می گفت.
بر اساس گزارش نیویورک تایمز، ترامپ در سال های تحصیل خود، همچنین به حضور در جمع زنان معروف بود، به گونه ای که در کتاب سالانه یکی از مدارس به «زن فریب» شهره یافت.

همچنین، سخنان نژادپرستانه ترامپ به ویژه علیه مسلمانان با انتقادهای بسیاری در داخل و خارج از آمریکا همراه شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها