جنبش انصارالله انفجارهای عربستان را محکوم کرد

جنبش انصارالله انفجارهای عربستان را محکوم کرد
سه شنبه 15 تير 1395 - 09:07

العالم - جنبش انصار الله یمن انفجارهای تروریستی دیروز (دوشنبه) در عربستان سعودی را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم جنبش انصارالله یمن با اشاره به انفجارهای تروریستی روز گذشته در عربستان تاکید کرد: اینگونه تفکرات افراطی که نماد گروههای تروریستی القاعده و داعش است، در یمن مورد حمایت برخی کشورها قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری"یونیوز" "محمد عبدالسلام " سخنگوی رسمی جنبش انصارالله در بیانیه ای کوتاه خاطرنشان کرد"ما به شدت انفجارهای جنایتکارانه ای که غیرنظامیان و بی گناهان را چه در ترکیه یا انفجارهای وحشتناک عراق و انفجار اخیرالقطیف واقع در شرق عربستان سعودی و در مدینه منوره را محکوم می کنیم.

وی افزود: این افکار افراطی و تند القاعده و داعش در یمن جریان دارد و مورد حمایت است و در منطقه با عناوین دیگری در حال فتنه انگیزی و ایجاد فساد است.

گفته می شود که عربستان سعودی، قطر، ترکیه و آمریکا از تروریست های تکفیری درمنطقه از جمله جنایتگری آنان در عراق، سوریه و یمن حمایت می کنند.

شبکه های خبری روز دوشنبه (14 تیر ماه 1395) از وقوع دو انفجار تروریستی شامل انفجار بمب در مقابل مسجد "حسین العمران" در منطقه شیعه نشین قطیف در شرق عربستان و یک انفجار انتحاری دیگر در نزدیکی حرم نبوی در مدینه منوره خبر دادند. 

211-217-9

پربیننده ترین خبرها