پیش‌بینی تلویزیون صهیونیستی؛

کرانه باختری در "طَبق نقره" تحویل حماس می‌شود!

کرانه باختری در
يکشنبه 7 شهريور 1395 - 22:22

شبکه 2 تلویزیون صهیونیستی، گزارشی پخش کرد با عنوانِ "حماس، کرانه باختری را در انتخابات محلی 17 مهر ماه (هشتم اکتبر 2016 ) در طبقی از نقره تحویل خواهد گرفت"!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در گزارش شبکه 2 تلویزیون صهیونیستی آمده است: کرانه باختری قبل از انتخابات شعله ور شده است، در حالی که فلسطینیان 6 هفته دیگر برای شرکت در انتخابات شهرداری ها به پای صندوق های رای خواهند رفت.     
پایگاه اینترنتی "رای الیوم" به نقل از شبکه 2 تلویزیون صهیونیستی نوشت: در پس پرده، هواداران "محمود عباس" رییس تشکیلات خودگردان فلسطین برای لغو این روند به وی فشار آورده و تهدید می کنند که برگزاری این انتخابات فتح را نابود خواهد کرد.
تلویزیون رژیم صهیونیستی در این گزارش خاطرنشان کرد: محمود عباس که از 7 سال قبل برگزاری انتخابات ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین را رد کرده است، تا زمان حاضر از پذیرش خواسته های هواداران خود در خصوص برگزار نکردن انتخابات شهرداری ها مخالفت کرده است.
در ادامه این گزارش آمده است: فتح و حماس تبلیغات بسیار گسترده ای به راه انداخته و سران آن از مردم خواسته اند در انتخابات مشارکت کنند اما در پس پرده برخی اعضای فتح به محمود عباس می گویند که این انتخابات را برگزار نکن چون با این انتخابات کرانه باختری را در سینی نقره ای به حماس تقدیم خواهی کرد.
گزارش شبکه 2 تلویزیون صهیونیستی حاکی است که نظرسنجی های انجام شده نشانه مساوی بودن طرفداران حماس و فتح است اما در دانشگاه ها، نسل جوان و جنگجویان، حماس با فاصله بسیار زیاد پیشتاز است این در حالی است که قبل از انتخابات غزه افکار عمومی، پیروزی قاطع حماس را پیش بینی نمی کرد.
گزارش مزبور می افزاید: با وجود قصد محمود عباس برای برگزاری انتخابات در شهریور ماه (اکتبر 2016 ) نمی توان گفت که رقابت به شکلی متوازن است چون دستگاه های امنیتی در چند منطقه رای گیری به بازداشت نامزدهای حماس تهدید می کنند.  
تلویزیون صهیونیستی به نقل از منابع سیاسی و امنیتی بلندپایه در تل آویو گزارش داد که اسراییل با نگرانی اوضاع را زیر نظر دارد چون پیروزی حماس به معنی قدرت این جنبش خواهد بود. 
منابع صهیونیستی ادعا می کنند که تغییر حکومت در کرانه باختری مشروعیت ناپایدار تشکیلات فلسطینی را تهدید خواهد کرد.
آغاز ثبت نام نامزدهای انتخابات با تبادل اتهام میان فتح و حماس همراه بود، فتح، حماس را به تهدید اعضایش در غزه و حماس، تشکیلات فلسطینی مورد حمایت فتح را به بازداشت گسترده اعضایش در کرانه باختری متهم کرد.  
ارتش رژیم صهیونیستی نیز "حسین ابو کویک" از رهبران حماس و نماینده آن در کمیته مرکزی انتخابات را در خانه اش بازداشت کرد.  

206 ـ 211

پربیننده ترین خبرها