خبری که پوتین دربارۀ تسلیحات سال 2025 روسیه اعلام کرد

خبری که پوتین دربارۀ تسلیحات سال 2025 روسیه اعلام کرد
سه شنبه 5 ارديبهشت 1396 - 22:48

رئیس جمهور روسیه اعلام کرد استقبال جهانی از سلاح های ساخت روسیه در حال افزایش است و حجم قراردادهای امضا شده دراین مورد، گواه این مدعاست.

العالم - اروپا

به گزارش پایگاه خبری "اسپوتنیک"، ولادیمیر پوتین در نشست کمیسیون نظامی – صنعتی گفت: استقبال از سلاح های ساخت روسیه در جهان در حال افزایش است و این موضوع را نه فقط در مواضع سیاسی بلکه در حجم قراردادهای اجرا شده یا در حال اجرا می توان دید.
وی علت استقبال جهانی از سلاح های روسی را کاربرد این سلاح ها در شرایط جنگی عینی از جمله مبارزه با تروریسم در سوریه دانست و خاطرنشان کرد که نباید فرصت تقویت جایگاه روسیه در بازار جهانی سلاح را از دست داد.
رئیس جمهور روسیه با تأکید بر این موضوع که تا سال 2025، 85 درصد از قطعات مورد استفاده در صنایع اسلحه روسیه، ساخت روسیه خواهد بود تصریح کرد: تمام ظرفیت صنایع دفاعی روسیه برای تولید انواع سلاح های زمینی به کار گرفته شده است لذا می توان تمام سفارش ها را از طریق خط همکاری تکنیکی دفاعی در زمان مطلوب انجام داد.
پوتین خواستار بررسی های بیشتر درباره بارگیری و صدور سلاح های ساخت روسیه شد.
وی تأکید کرد که سلاح های ساخت روسیه کارآیی خود را به خصوص در سوریه اثبات کرده است لذا نباید فرصت تقویت جایگاه خود را در بازار جهانی اسلحه از دست بدهیم.

208

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها