جزئیات جدید از پرونده توهین‌‌کنندگان به روحانی

جزئیات جدید از پرونده توهین‌‌کنندگان به روحانی
دوشنبه 5 تير 1396 - 16:17

معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران با اشاره به آخرین جزییات پرونده توهین‌کنندگان به حسن روحانی در روز قدس گفت: مرحله شناسایی، تحقیق و تفحص در حال انجام است و تمامی دستگاههای ذیربط بر برخورد قانونی با افراد خاطی تاکید دارند.

العالم - ایران

علی اصغر ناصربخت در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران پویا درباره جزییات پیگیری پرونده توهین‌کنندگان به حسن روحانی؛ رئیس جمهور در روز قدس اظهار کرد: دیدگاه دادگستری تهران بعد از اتفاقات روز قدس بر این بود که جرم مشهودی اتفاق افتاده است بنابراین دستوراتی را به وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی صادر کرد تا کار شناسایی عوامل با سرعت انجام بگیرد.

وی ادامه داد: نظر شورای تامین استان تهران نیز شناسایی و معرفی عوامل توهین کننده و برخورد قضایی با این افراد بود.

معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران درباره شناسایی و دستگیری عوامل تصریح کرد: ممکن است در این مسیر اتفاقاتی افتاده باشد اما روند تحقیقات، شناسایی و معرفی عوامل به دستگاه قضایی با جدیت از سوی دستگاههای ذیربط دنبال می‌شود.

به گفته ناصربخت، تعداد کسانی که در روز قدس اقدام به برخی شعارها به حسن روحانی کرده بودند حدود 25 نفر بوده و تمامی دستگاههای ذیربط اعم از قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه حفاظت از شخصیتها بر شناسایی و برخورد قانونی تاکید دارند.

وی توضیح داد: در حال حاضر نیز دستگاههای ذیربط به مدارک و اسنادی دست پیدا کرده‌اند و شناسایی اینگونه افراد کار پیچیده‌ای نیست.

معاون امنیتی و انتظامی فرماندار تهران تصریح کرد: عزم و اراده همه دستگاهها و مسئولان برخورد قانونی با اعمال ناشایستی است که در روز قدس انجام گرفته و به‌طور قطع قوه قضاییه نیز بعد از تحقیقات کافی، گزارشهای این موضوع را ارائه می‌دهد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها