آل خلیفه عامل تشدید بحران دربحرین

آل خلیفه عامل تشدید بحران دربحرین
دوشنبه 20 تير 1390 - 16:05

يک عضو ارشد گروه عمل اسلامي بحرين گفت: رژيم آل خليفه که در حل مسائل مهم بحرين صادق و جدي نيست به عامل تشديد بحران در بحرين تبديل شده است.

" جعفر العلوي" روز دوشنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم با بیان اینکه " رژیم آل خلیفه از حل مشکلات مردم بحرین طفره می رود"، تاکید کرد که بیشتر گروه های مخالف حاضر نیستند در مذاکراتی که " برمنبای اصول صحیح پایه گذاری نشده و محکوم به شکست است" شرکت کنند.

وی راهبرد گروه های سیاسی مخالف رژیم بحرین را حرکت در مسیر " اصلاحات گسترده و تثبیت حق مردم بحرین در تعیین سرنوشت " دانست و این رژیم را برای امتناع از پذیرش حقوق مردم بحرین و آزاد نکردن زندانیان سیاسی ، سرزنش کرد.

این عضو گروه عمل اسلامی بحرین خاطرنشان کرد: رژیم آل خلیفه با تداوم اقدامات غیرانسانی و تبیلغاتی مانند ادعای دعوت به مذاکرات ملی نمی تواند مردم بحرین را از اصرار بر تحقق مطالبات خود بازدارد.

العلوی تلاش های رژیم بحرین برای فریب افکار عمومی جهانی را محکوم کرد و گفت: تا زمانی که نیروهای امنیتی به سرکوب مردم بحرین ادامه دهند و زندانیان سیاسی آزاد نشوند ، مذاکراتی واقعی شکل نخواهد گرفت.

وی با بیان اینکه " هرگونه مذاکره در شرایط کنونی منافع آل خلیفه را تامین می کند"، افزود: تاکنون مذاکرات نمایشی که در آن سطح شرکت مخالفان رژیم آل خلیفه محدود بوده ، هیچگونه نتیجه مثبتی نداشته است .

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها