سردرگمی آل‌خلیفه در برابر مردم بحرین

سردرگمی آل‌خلیفه در برابر مردم بحرین
چهارشنبه 19 بهمن 1390 - 19:00

عضو واحد اطلاع رساني جمعيت عمل اسلامي بحرين، با انتقاد از سكوت جامعه جهاني درباره جنايات رژيم آل‌خليفه، تدابير شديد امنيتي در اين کشور را بيانگر سردرگمي اين رژيم دانست.

"ياسر الماحوزي" روز چهارشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: تدابير امنيتي اخير رژيم آل خليفه نشان از سردرگمي و وحشت از مردم بحرين دارد.

وي افزود: رژيم آل خليفه سعي دارد عرصه را از وجود هرگونه شاهدي كه ناظر حوادث هفته آينده به مناسبت سالروز انقلاب 14 فوريه بحرين باشد ، خالي كند.

وی خاطرنشان کرد: مردم بحرین شاهد تنش در عرصه رسمي و سياسي هستند به صورتیکه برخي از مسوولان رژيم در منامه سفرهاي متعددي را در دستور كار خود قرار داده اند و از سوي ديگر شماري از مسوولان دولت آمريكا از جمله معاون وزير خارجه اين كشور براي كمك به رژيم آل خليفه جهت باقي ماندن در راس قدرت در بحرين به اين كشور آمده اند.

الماحوزی با اشاره به شهادت "شيخ سعيد الشيخ عيسي" از روستاي القدم بر اثر استنشاق گاز سمي ساخت آمريكا تاكيد كرد،  رژيم آل خلیفه با بهره برداري از سكوت جامعه جهاني و واكنش نشان ندان به اين جنايت ها، به استفاده از گازهاي سمي بر ضد مردم ادامه خواهد داد.

 

16-57-09

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها