پیام الحشد الشعبی به این شبکه سعودی چه بود؟

پیام الحشد الشعبی به این شبکه سعودی چه بود؟
چهارشنبه 1 آذر 1396 - 22:47

ستاد اطلاع رسانی هیات الحشد الشعبی(بسیج مردمی عراق) کشته شدن نیروهایش در انفجار تروریستی روز گذشته در شهر طوزخورماتو در استان صلاح الدین را تکذیب کرد و از برخی رسانه ها خواست تا در انتقال اطلاعات به اخلاق و اصول حرفه ای پایبند باشند.

العالم ـ باخبرنگاران

ستاد اطلاع رسانی هیات الحشد الشعبی در بیانیه ای که شبکه العالم نسخه ای از آن دریافت کرد، آورده است: "ستاد اطلاع رسانی الحشد الشعبی کشته شدن نیروهای الحشد الشعبی در انفجار تروریستی روز سه شنبه در شهر طوزخورماتو در استان صلاح الدین را تکذیب می کند و از رسانه هایی که نقشی منفی در جنگ علیه تروریسم ایفا کردند از جمله شبکه سعودی "العربیه الحدث"، می خواهیم تا در جمع آوری اطلاعات و انتقال آنها اخلاق و اصول حرفه ای را رعایت کنند".

در این بیانیه آمده است: انفجار تروریستی در طوزخورماتو در بازاری روی داد که دهها قربانی از مردم این ملت برجای گذاشت و ارائه اطلاعات دروغین چیزی نیست جز اصرار و پافشاری از سوی این طرفها برای آشکار کردن دشمنی خود با ملت عراق است.

ستاد اطلاع رسانی هیات الحشد الشعبی تاکید کرد که این انفجار تلاشی نومیدانه از سوی گروه جنایتکار داعش برای ایجاد ناامنی در مناطق امن پس از پاکسازی خاک عراق از اين گروه تروریستی است. و ربط دادن حوادث و انفجارها به الحشد الشعبی در راستای اقدامات برخی رسانه های سیاست زده و مغرض برای ضربه زدن به الحشد الشعبی و نیز ضربه زدن به دستاوردهای آن است.

210

پربیننده ترین خبرها