آخرین گزارش ها از پیشروی های ارتش سوریه در حرستا

آخرین گزارش ها از پیشروی های ارتش سوریه در حرستا
پنج‌شنبه 14 دی 1396 - 15:10

ارتش سوریه صبح امروز حمله عناصر مسلح به اداره حمل و نقل در حرستا در ریف دمشق را دفع کرده و خود در چندین محور دست به ضد حمله زدند.

العالم - سوریه

یک منبع میدانی به شبکه خبری العالم گفت که ارتش سوریه در ضد حمله ای برای شکستن محاصره اداره حمل و نقل، 20 ساختمان را در اطراف مسجد جامع ابوبکر در ریف دمشق باز پس گرفتند. ارتش در این ضد حمله مواضع تروریست ها را زیر آتش توپخانه و موشک گرفته و چند دستگاه ساختمان را در حرستا در شمال شرق دمشق به کنترل خود درآوردند.

این منبع میدانی افزود در این درگیری در حرستا در حومه دمشق، 4 تروریست به اسارت ارتش درآمده و شماری از آنها نیز به هلاکت رسیدند.

ارتش سوریه و همپیمانانش همچنین پس از درگیری شدید با عناصر جبهه النصره و گروه های وابسته به آن، روستاهای رسم العبید، الفحیل، الرویبده و المشیرفه در حومه جنوب شرق ادلب را آزاد کردند.

ارتش همچنین پس از به هلاکت رساندن ده ها تن از تروریست های جبهه النصره و دیگر گروه های تروریستی به پیشروی در حومه شمال شرقی حماه ادامه می دهد.

ارتش و هم پیمانانش همچنین شهرک های ابو دالی، ام صهریج، الدریبیه ایستگاه قطار ام صهریج و شهرک الطویبه را آزاد کردند.

یک منبع نظامی نیز از ادامه درگیری ها در اطراف شهرک الرهجان و روستای الشاکوزیه خبر داد و اعلام کرد که در این درگیری ها شماری از تروریست های النصره در اطراف شهرک "حر بنفسه" و وادی العنزه به هلاکت رسیده اند. همچنین حمله تروریست ها به پادگان ارتش در اطراف این شهرک دفع شده و تمام تروریست ها به هلاکت رسیده یا مجروح شده اند.

208

پربیننده ترین خبرها