از 15 دیماه تا کنون؛

نظامیان صهیونیستی 562 کودک فلسطینی را دستگیر کرده اند

نظامیان صهیونیستی 562 کودک فلسطینی را دستگیر کرده اند
پنج‌شنبه 2 فروردين 1397 - 15:32

'عبدالناصر فروانه' رئیس واحد پژوهش های اداره امور اسرا و آزادگان فلسطینی اعلام کرد، از زمان اعلام تصمیم ترامپ درباره انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس (از 15 دی تاکنون) نظامیان رژیم صهیونیستی 562 کودک فلسطینی را دستگیر و برخی از انها را زندانی کرده اند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری آناتولی،' عبدالناصر فروانه' با صدور بیانیه ای اعلام کرد مقامات رژیم صهیونیستی اقدامات ظالمانه در حق کودکان فلسطینی بازداشت شده را افزایش داده اند.

وی افزود: بازداشت 562 کودک در همه استان های کرانه باختری و قدس اشغالی صورت گرفته است. 

فروانه هدف از این سیاست رژیم صهیونیستی را ایجاد رعب و وحشت در میان کودکان فلسطینی، سیاه نمایی حقایق و گذاشتن تاثیر منفی بر رشد جسمی و روحی آنها ذکر کرد.

وی تاکید کرد، کودکان بازداشت شده فلسطینی مورد شکنجه بدنی ، روحی و بدرفتاری قرار گرفته و در شرایط بدی در زندان نگهداری می شوند.

فروانه با اشاره به شهادت دردناک و روایت های وحشتناک آنها از زندان های رژیم صهیونیستی گفت: این امر می تواند باعث خشم و نفرت آنها شود. 

بر اساس این گزارش مقامات رژیم صهیونیستی حدود 6500 فلسطینی را در زندان های خود نگهداری می کنند که دستکم 350 تن آنها کودک هستند. 

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا 6 دسامبر/ 15 دی، تصمیم خود مبنی بر انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس را اعلام کرد که با موجی از خشم وخشونت مسلمانان جهان مواجه شد.

پربیننده ترین خبرها