فعال سياسي ليبيائي:

لیبی در معرض توطئه های خارجی قرار دارد

لیبی در معرض توطئه های خارجی قرار دارد
جمعه 16 تير 1391 - 06:56

فعال سياسي ليبيايي مردم اين کشور را به هوشياري درباره توطئه هاي خارجي در زمان انتخابات فرا خواند و گفت: موقعيت راهبردي و وجود منابع عظيم نفتي ليبي را در معرض توطئه هاي خارجي براي تجزيه قرار داده است.

"عادل عبدالكافي" روز جمعه در مصاحبه با شبكه خبري العالم، گفت: ليبي از سلطه ديكتاتور رها شده و به سوي مرحله سازندگي و دمكراسي و آزادي حركت مي كند و مردم وفادار ليبي به كميته عالي انتخابات براي برگزاری موفقيت آميز آن كه تحولي مهم در تاريخ اين كشور است، كمك خواهند كرد.
فعال سیاسی لیبیایی از پيوستن انقلابيون به دستگاه هاي امنيتي، ارتش و پليس استقبال كرد و گفت : وجود اسلحه در دست افرادی که به میهن وفادار نیستند و مجري توطئه هاي خارجي هستند، باعث ناامني در برخي شهرهاي ليبي شده است .

 عبدالكافي افزود : موقعيت راهبردی لیبی و وجود منابع نفتي عظيم  اين كشور را در معرض خطرات و توطئه هاي خارجي براي تجزيه آن قرار داده است .
فعال سیاسی لیبیایی با درخواست از مردم ليبي براي اجتناب از اختلافات، این عامل را باعث تضعيف كشور دانست و  افزود : بهانه مناديان فدراليسم تقسيم ناعادلانه كرسي هاي كنگره ملي (پارلمان) است

عبدالكافي درباره مشاركت افراد وابسته به خارجي ها در رقابت انتخاباتي هشدار داد و گفت : جوانان انقلابي و وفادار به ميهن پس از انتخابات كشورشان را بازسازي و قانون اساسي را تدوين خواهند كرد .
انتخابات كنگره ملي (پارلمان) فردا (شنبه) برگزار خواهد شد .
5-20:45





پربیننده ترین خبرها