پيشنهاد اغوا كننده ضد سوري به حزب لبناني

پيشنهاد اغوا كننده ضد سوري به حزب لبناني
يکشنبه 5 شهريور 1391 - 07:56

طرابلس(العالم)- عضو دفتر سياسي حزب عربي دموكراتيك، از پيشنهاد اغوا كنند? برخي فرماندهان عالي رتبه امنيتي لبنان به اين حزب براي دست برداشتن از حمايت از سوريه به عنوان محور مقاومت خبر داد.

"علي فضه" روز يكشنبه درگفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: برخي فرماندهان عالي رتبه امنيتي لبنان پيشنهادهاي تحريك كننده اي ارائه داده اند تا حزب عربي دموكراتيك موضع خود را در قبال سوريه كه از محورهاي مقاومت است، تغيير دهد.

عضو دفتر سياسي حزب عربي دموكراتيك، افزود: ساكنان جبل محسن در طرابلس بر اساس باور و عقیدۀ خود تصميم به حمايت از محورهای مقاومت از جمله سوريه، گرفته اند و هيچ كس نخواهد توانست آنها را از ادامۀ این کار بازدارد.
فضه تاكيد كرد: لبنان كشوري دموكراتيك است كه قانون اساسي آن، آزادي بيان و فعالیت های سياسي را تضمین کرده و حزب عربي دموكراتيك نيز حق دارد از نظام سوريه كه از مدافعان مقاومت است، حمايت كند.

وي افزود: كساني كه در صدد اختلاف افكني در مناطق جبل محسن و باب التبانه در طرابلس هستند، در سوريه نيز به اين امر مبادرت مي كنند.

فضه گفت: آنها در ظاهر ادعا مي كنند ضد مردم سوريه نيستند بلكه با بشار اسد و خانواده وي مخالف هستند اما در عمل به كشتار مردم در سوريه و ضديت با شيعيان لبنان و درگيري مسلحانه با طرفداران نظام سوريه در طرابلس مبادرت مي كنند.

وي با تاكيد بر اين كه «لبناني هاي ساكن جبل محسن بازيچۀ هيچ حزب یا جریانی نخواهند شد و براي دفاع از خود از كسي دستور نمي گيرند»، خاطرنشان كرد: گزينه هاي پيش روي حزب عربي دموكراتيك در جبل محسن مشخص است و مردم اين منطقه نيز با جان و دل از آرمان خود دفاع مي كنند.

MKH-25-18:53

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها