رسانه‌های اسرائیلی: کابوس اس ۳۰۰ در انتظار تل‌آویو است

رسانه‌های اسرائیلی: کابوس اس ۳۰۰ در انتظار تل‌آویو است
سه شنبه 3 مهر 1397 - 10:35

رسانه های رژیم صهیونیستی به تصمیم دولت روسیه برای تحویل سامانه های دفاع هوایی" اس ۳۰۰" به ارتش سوریه واکنش نشان داده و آن را کابوسی برای تل آویو خواندند.

العالم-فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، رسانه های رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی شدید خود را از تحویل سامانه های دفاع هوایی اس 300 به سوریه نشان دادند.

روزنامه جروزالم پست در این باره نوشت: چنین تصمیمی تهدیدی خطرناک برای ارتش اسرائیل است زیرا سلاح های روسیه موثرتر از سامانه های دفاع هوایی است که هم اکنون در سوریه موجود است.

"آنا ارونخیی" نویسنده روزنامه جزوزالم پست گفت: اکنون می توان از حادثه ای نظیر سقوط هواپیمای "ایل 20 " جلوگیری کرد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه رفتار هواپیماهای رژیم صهیونیستی را عامل اصلی سرنگونی هواپیمای روس توسط سامانه های دفاع هوایی ارتش سوریه در خاک این کشور دانست.

سرگی شویگو وزیر دفاع روسیه نیز روز دوشنبه تاکید کرد که برای حفاظت از نظامیان روس در سوریه، ظرف دو هفته سامانه اس 300 را تحویل دولت سوریه خواهد داد.

روزنامه جروزالم پست نوشت: اس 300 تاثیر گسترده ای بر دفاع هوایی سوریه خواهد گذاشت زیرا این کشور را قادر خواهد ساخت تا اهداف را در فاصله 300 کیلومتر هدف قرار دهد.

در همین حال، شبکه نهم رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به تحویل این سامانه در طول دو هفته دیگر به سوریه نوشت: "کابوسی در طول دو هفته آینده در انتظار اسرائیل است".

تسنیم

پربیننده ترین خبرها