روحانی درگذشت حاجیه فیضی مادرشهیدان آبره راتسلیت گفت

روحانی درگذشت حاجیه فیضی مادرشهیدان آبره راتسلیت گفت
دوشنبه 9 مهر 1397 - 11:42

رییس‌ جمهوری در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه‌ رقیه فیضی مادر شهیدان آبره را تسلیت گفت و تاکید کرد: این بانوی پرهیزگار تصویری ماندگار از شیر زنان این سرزمین را بر صفحات تاریخ رقم زد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در بخشی از پیام تسلیت حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی آمده است: درگذشت مرحومه حاجیه خانم رقیه فیضی مادر بزرگوار شهیدان والامقام غلامعباس، محمدصادق، محمدحسین و عبدالله آبره موجب تأثر و تألم خاطر شد.
وی در این پیام تاکید کرد: این بانوی پرهیزگار که همزمان چهار فرزند رشید و سرو قامت خود را در پاسداری از آرمان‌ها و امنیت میهن اسلامی تقدیم کرد با تأسی به بانوی کربلا حضرت زینب (س)، درد فراق عزیزان خود را با صبر و استقامت تحمل کرد و تصویری ماندگار از شیر زنان این سرزمین را بر صفحات تاریخ رقم زد.
رییس جمهوری این مصیبت را به خانواده آن مرحومه و مردم استان خراسان رضوی تسلیت گفت و از درگاه خداوند متعال برای آن بانوی مؤمنه، رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.
به گزارش ایرنا، رقیه فیضی مادر شهیدان غلام عباس، محمد صادق، محمد حسین و عبدالله آبره یکشنبه هشتم مهرماه در سن 78 سالگی در گذشت.
این چهار برادر پس از اسارت توسط گروهک تروریستی طالبان در 26 مهر ماه سال 1376 به شهادت رسیدند. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها