"نشان" مجانی در آمریکا درقبال دشمنی با ایران

شنبه 22 مهر 1391 - 07:29

صهيونيست‌ها در آمريکا، براي تحت فشار قرار دادن کنگره و کاخ سفيد جهت اقدام عليه جمهوري اسلامي ايران، فراخواني را به هدف جلب حمايت شهروندان آمريکايي و جلوگيري از "نابودي" رژيم اشغالگر به راه انداخته اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، صهیونیست ها با انتشار فراخوانی در اینترنت از مردم آمریکا خواسته اند جهت تحت فشار قرار دادن کنگره و کاخ سفید برای اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران به بهانه متوقف کردن برنامه هسته ای ایران، عضویت خود را در این فراخوان اعلام کرده و در مقابل یک "نشان" مجانی از پرچم آمریکا و رژیم اشغالگر دریافت کنند.

صهیونیستها در این فراخوان مدعی شده اند که آمریکایی ها با عضویت در این گروه، می توانند مانع از "حمله ایران" و نابودی این رژیم شوند.

مظلوم نمایی صهیونیست‌ها در این فراخوان و معرفی خود بعنوان یک قربانی جهت جلب ترحم شهروندان آمریکایی درحالی است که، رژیم صهیونیستی از زمان اعلام موجودیت در منطقه خاورمیانه و اشغال سرزمین فلسطین و قسمتی از خاک کشورهای عربی، بزرگترین تهدید برای فلسطینی ها و دیگر ملتهای منطقه به شمار می آید؛ و این رژیم طی چندین دهه، جنایتهای بسیاری را با استفاده از تسلیحات آمریکا و غرب علیه ملت مظلوم فلسطین و مردم کشورهای منطقه مرتکب شده است، و علاوه بر آن عناصر این رژیم شخصیت ها و افراد مختلف در کشورهای منطقه ترور کرده اند.

با وجود جنایتهای مستمر رژیم صهیونیست، غرب و آمریکا همواره در قبال فعالیتهای محرمانه تسلیحاتی اتمی این رژیم و همچنین جنایتهای اشغالگران سکوت کرده اند و حتی در برخی موارد این جنایات را حق طبیعی صهیونیستها در دفاع از خود عنوان کرده اند.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها