ادامه حمله ائتلاف سعودی به نقاط مسکونی مختلف یمن

ادامه حمله ائتلاف سعودی به نقاط مسکونی مختلف یمن
يکشنبه 25 آذر 1397 - 13:58

ائتلاف سعودی طی 24 ساعت گذشته به نقاط مسکونی مختلف در یمن حمله کرد که طی آن چندین نفر کشته شدند.

العالم- یمن


ائتلاف عربی ضد یمن به فرماندهی عربستانی سعودی طی 24 ساعت گذشته به بمباران مناطق مسکونی در نقاط مختلف یمن ادامه داد.

خبرگزاری رسمی یمن «سبأ» به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد طی حمله جنگنده‌های ائتلاف به «وادی کلابه» در شهرستان «بلاد الطعام» استان «ریمه» ىر غرب یمن (واقع در شرق استان الحدیده) یک کودک کشته و تعدادی از چهارپایان تلف شدند.

در استان «الحدیده» نیز یک یمنی بر اثر انفجار مین‌ خوشه‌ای به جامانده در «التحیتا» کشته شد و جنگنده‌های «ائتلاف عربی» چندین حمله به مناطق «الفازه و شمال شرق حیس» انجام دادند و اقدام به شلیک «منور» در غزب شهر «الحسینیه» کردند.

در ادامه این گزارش آمده است مزدوران ائتلاف با توپخانه منطقه «الفازه» در التحیتا و شهر «الشعب» در الحدیده را هدف قرار دادند و منطقه «7 ژوئیه» را با بیش از 50 گلوله سنگین و 15 خمپاره بمباران کردند.

منبع امنیتی یاد شده سپس اعلام کرد ائتلاف همچنین منازل مسکونی در روستای «الزعفران» در کیلومتر 16 شهرستان «الدریهمی» در استان الحدیده (غرب یمن) را با بیش از 35 گلوله توپخانه هدف قرار داد.

در ادامه این گزارش آمده است یک غیرنظامی در نتیجه بمباران روستاها در شهرستان «رازح» استان صعده (شمال یمن) کشته شد و جنگنده‌های ائتلاف حملاتی به منطقه «آل علی» در این شهرستان داشتند.

از دیگر مناطق شمال یمن که مورد حملات ائتلاف متجاوز قرار گرفت شهرستان مرزی «شدا»، منطقه «قهره النص» در شهرستان «سحار»، شهرستان مرزی «منبه»، شهرستان «باقم» و شهرستان «الخبت» بودند.

همچنین در پی حمله هوایی جنگنده‌های ائتلاف به منطقه «حریه» در شهرستان «السوادیه» در استان بیضاء (مرکز یمن) دو کودک کشته و پدر آنها زخمی شد.

جنگ یمن وارد چهارمین سال خود شده و بر اساس گزارش‌ها بیش از 50 هزار یمنی طی آن جان خود را از دست داده‌اند.

پربیننده ترین خبرها