تكاپوي نتانياهو براي خارج شدن از تنگناي غزه

تكاپوي نتانياهو براي خارج شدن از تنگناي غزه
دوشنبه 29 آبان 1391 - 10:23

منابع رژيم صهيونيستي گفتند كه كابينه اسرائيل به رياست بنيامين نتانياهو بعد از گرفتار شدن در تنگنا با همه توان خود براي برقراري آتش بس با مقاومت فلسطين تلاش مي كند.

به گزارش خبرنگار شبكه العالم از شهر اشغالي قدس، رژيم صهيونيستي در پي پاسخ كوبنده و غافلگير كننده مقاومت فلسطين در نوار غزه در تنگتا قرار گرفته است، امري كه مي تواند موقعيت سياسي نتانياهو را در آستانه انتخابات در خطر جدي قرار دهد.

منابع رژيم صهيونيستي خاطرنشان كردند كه كابينه اين رژيم بيشتر از آنكه بدنبال توسعه تجاوزگري خود باشد؛ با جديت براي برقراري آتش بس با گروههاي فلسطيني تلاش مي كند زيرا اسرائيل در باتلاقي افتاده است كه به خاطر قدرت و پايداري مقاومت، خارج شدن از آن دشوار است. 
ناظران معتقدند كه رسانه هاي رژيم صهيونيستي حقايق و وضعيت صهيونيست ها درپي اصابت موشك هاي مقاومت به مناطق مختلف فلسطين اشغالي را مخفي مي كنند. 
نتانياهو با انتقادهاي گسترده اي در داخل باتوجه به ادامه اصابت موشك هاي مقاومت به عمق فلسطين اشغالي روبرو شده است.
پاسخ هاي مقاومت به جنايتگري رژيم صهيونيستي و شليك موشك هاي پيشرفته به عمق فلسطين اشغالي، باعث شده است كه نگراني و ترس در بين صهيونيست ها - بعد از فرار اكثر آنها از جنوب فلسطين اشغالي به شمال آن براي يافتن پناهگاهي امن- سايه افكند زيرا مقاومت با غافلگيري خود شمال و مركز و جنوب فلسطين اشغالي را هدف قرار داده است.
يكي از صهيونيست ها گفت: شليك موشك هاي قسام به سمت ما بيانگر شكست دولت اسراييل است و اين كه نمي تواند در مقابل آن كاري انجام دهد.
دهها نفر از صهيونيستها نيز در خيابانهاي تل آويو در اعتراض به جنگ ارتش رژيم صهيونيستي عليه نوار غزه تظاهرات كردند. تظاهركنندگان خاطرنشان كردند كه عمليات نظامي كنوني عليه غزه از چندين ماه پيش برنامه ريزي شده بود اما انتخاب زمان آن از سوي سران اسرائيل در راستاي تبليغات انتخاباتي صورت گرفت.
اين معترضان تاكيد كردند كه جنگ كنوني توجه افكار عمومي را از مسائل اجتماعي و مشكلات اقتصادي در اسراييل منحرف كرده است.
MKH-19-00:40

پربیننده ترین خبرها