کارتون نیویورک تایمز: ترامپ دلخوش نامه عاشقانه کیم است

کارتون نیویورک تایمز: ترامپ دلخوش نامه عاشقانه کیم است
چهارشنبه 15 اسفند 1397 - 11:11

کاریکاتوریست نیویورک تایمز در تازه ترین اثر خود دستان خالی 'دونالد ترامپ' رئیس جمهوری آمریکا را در عرصه دیپلماسی به سخره گرفت و وی را دلخوش به نامه های عاشقانه 'کیم جونگ اون' رهبر کره شمالی دانست.

العالم- آمریکا

در جدیدترین کارتون 'پاتریک چاپات' که روز دوشنبه هفته جاری در تارنمای روزنامه نیویورک تایمز منتشر شد، دونالد ترامپ تصویر شده که در کنار جای خالی جایزه صلح نوبل و توافق با کره شمالی دلش را به 'نامه عاشقانه' قاب شده کیم جونگ اون خوش کرده است.
چاپات 52 ساله هنرمندی لبنانی - سوئیسی است که آثار وی علاوه بر روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز، در روزنامه های سوئیسی 'نو سورچر سایتونگ' (Neue Zürcher Zeitung) و اشپیگل منتشر می شود.
وی چندی پیش در کارتون دیگری که در نیویورک تایمز منتشر شد، علاقه ترامپ برای اعلام موفقیت زودهنگام مذاکرات دو جانبه با کیم را دستمایه طنز قرار داده بود.
دومین نشست کیم جونگ اون رهبر کره شمالی و دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (8 و 9 اسفند 97) در هانوی پایتخت ویتنام برگزار شد، اما این نشست به دلیل زیاده خواهی های دونالد ترامپ در برابر درخواست های منطقی کیم، شکست خورد و ترامپ نشست را نیمه کاره رها کرد.
رهبران دو کشور پیش از این در خرداد 97 در سنگاپور با یکدیگر دیدار کرده بودند نتیجه این نشست، توافقی مبهم در زمینه عاری سازی هسته ای شبه جزیره کره بود.
ترامپ چند ماه پیش در ستایش از نامه های رهبر کره شمالی، آنها را زیبا خواند که موجب شد 'عاشق' یکدیگر شوند.

پربیننده ترین خبرها