آخرین اخبار از درگیری ها در غزه

آخرین اخبار از درگیری ها در غزه
شنبه 14 ارديبهشت 1398 - 22:06

جنگنده های رژیم اشغالگر حملات خود به غزه را از سر گرفتند و صدای آزیر خطر در شهرک های اطراف غزه نیز همچنان به صدا در می آید.

العالم . فلسطین اشغالی

وزارت بهداشت فلسطین تاکید کرد که بر اثر حملات اسراییلی ها به بیت لاهیا در شمال نوار غزه، دو کودک زخمی شدند. همچنین حمله هوایی اسراییلی ها به منزلی در شرق غزه، به شهادت یک نوزاد 14 ماهه انجامید. مادر این نوزاد فلسطینی نیز شهید شد.

در حالی که شبکه 13 اسراییل به نقل از یک مسئول صهیونیستی آورده است که امکان ندارد آرامش به زودی به غزه بازگردد و ممکن است درگیری ها تا دو یا سه روز دیگر ادامه یابد؛ اتاق مشترک گروههای مقاومت فلسطین نیز به رژیم اشغالگر هشدار داد که در صورت تداوم تجاوزگری ها، پاسخ شدیدتر و بزرگتر و وسیع تر خواهد بود.

فوزی برهوم سخنگوی حماس نیز تاکید کرد که مقاومت به دشمن اجازه نمی دهد که جنایت هایش را تکرار کند و رژیم اشغالگر باید این پیام را به خوبی درک کند.

منابع صهیونیستی از اصابت مستقیم یک موشک فلسطینی به ساختمانی در شهرک نشین شاعر هنیغف خبر دادند. همچنین رسانه های اسراییلی اظهار داشتند که بر اثر شلیک موشکها از غزه، 23 نفر از صبح امروز به بیمارستان برزلای منتقل شدند که 4 نفر از آنها تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

پربیننده ترین خبرها